Mitä mieltä olet tästä lounaastani? (laihdutan)
200g herne-maissi-paprikaa sekoitettuna 300g marinoituja kinkkusuikaileita (paistettu nokareessa margariinia).
Mitä mieltä olette ja paljonkohan mahtaa olla kaloreita? Oli muuten todella hyvää.
Kommentit (25)
Itse laihdutan ja mun pastalounas painaa 76kg (kaloreita siinä on himpun alle 300)
ei tuolla useimmilta nälkä lähde. Itsekin jos teen vain itselleni pastaruoan, laitan kuivaa pastaa 75 grammaa, mutta sen lisäksi on kastike ja syön aina alkuruoaksi ison salaatin. Ei sillä pelkällä pastalla nälkä lähtisi. Useimmat tarvii semmoiset noin 400 g ruokaa että maha tulee mukavan täyteen.
Pitää syödä useammin pieniä annoksia. Myös vettä olen opetellut juomaan enemmän.
sekavihannespussin ja tonnikalaa vedessä. Pieni määrä oliiviöljyä joukkoon ja vaikka muutama vähärasvainen salaattijuustokuutio. Nam!
Ja laihduttajalle oikein passeli annos :)
että marinoidut kinkkusuikaleet ovat syömäkelvotonta tavaraa.
Lakatkaa jo ostamasta niitä oransseja, valmiiksmarinoituja lihapaketteja!!! Sais kaupan hyllyihin tilaa puhtaalle lihalle.
Miksette mausta niitä lihoja itse?
vaan oikeasti todella hyvää, ainakin omasta mielestäni siis. Voisin hyvin jatkaa tuollaisella tyylillä ihan normaalillakin ruokavaliolla, siis että korvaan esim. pastan hemapalla tai muilla kasviksilla. Onhan se pasta ihan turhaa, kuin karkkia söisi. Ja ei tuo minusta niin erityisen iso annos ollut, yksi kokonainen lautasellinen sitä tuli (ei mitenkään kukkurallinen).
Ap