Vannoutunut liikuntaa harrastamaton
Heh, tässähän on ihan kuin mun mieheni, paitsi että mun mies käyttää farkkuja :)
http://suoraahousua.blogspot.fi/
Kommentit (32)
"Liikunta on miesten hommaa ja naiset käykööt sauvakävelyllä omissa porukoissaan" :)
Tavallaan se jopa menee vähän noin, kun kyllä me miehetkin tarvitsemme sen oman hetkemme ja kavereiden kanssa vietetyt hetket, jolloin saa puhua niitä "miesten juttuja".
Miksi ottaa turhaan riskiä, jos voi yksinkertaisesti tehdä asialle jotain? Läski on läskiä vaikka voissa paistais.
Taidanpa lähteä lenkille. Ehkä sieltä lenkkipolulta löytäisi sitten sitä vertaistukeakin :)
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että sieltä lenkkipolulta voi löytää vaikka miehen itselleen. Nyt jo kahdeksatta vuotta yhdessä lenkkeillään.
Hoikkuus ei välttämättä ole synonyymi terveydelle. Olen pienestä pitäen ollut suht aktiivinen (tai no ainakin perusaktiivinen) liikkuja, mutta silti olen aina ollut vähän ylipainoinen.
Jokainen ihminen on yksilö, eikä ketään pitäisi niputtaa johonkin tiettyyn kategoriaan sen perusteella minkä painoinen tai näköinen on :)
Ihmiset on yksilöitä juu, mutta ne nyt sattuu olemaan ihan tieteellisiä tutkimuksia, jotka osoittaa sen että liikalihavuudella, keskivartalolihavuudella ja ylipainolla ylipäätään on haitallisia vaikutuksia terveyteen.Uskotaan mieluummin näin omiin tuntemuksiin, mitäs me tällä tieteellä ylipäätään tehdään. Ainahan voi pohtia ite ja arvailla välillä.
Täällä taas mistään mitään tietämättömät höyrypäät huutaa tieteestä ja uskomuksista. Tiede on ihan jees, mutta itseäni tuppaavat ärsyttämään kaikki ne ihmiset, jotka USKOVAT sokeasti tieteeseen, eivätkä näe, että tiede kehittyy ja muuttuu koko ajan. Absoluuttinen totuus löytyy ainoastaan uskomuksista, ei tieteestä.
vannoutuneita liikuntaa harrastamattomia. No minä sentään ulkoilutan meidän koirat päivittäin rauhallsiesti kävellen. Ollaan silti hoikkia, erittäin terveitä ja energisiä, vaikka ikääkin alkaa olla 40 v.
Hoikkuus ei välttämättä ole synonyymi terveydelle. Olen pienestä pitäen ollut suht aktiivinen (tai no ainakin perusaktiivinen) liikkuja, mutta silti olen aina ollut vähän ylipainoinen.
Nykyään kiinnitetään hirveästi huomiota esim. keskivartalolihavuuteen, vaikka tärkeintä olisi muistaa perusterveet elämäntavat ja tasapaino kaikessa. Keskivartalolihavuus ei välttämättä tee ihmisestä kuolemansairasta, jos elämäntavat on muuten ok kunnossa.
Ja niinkuin tuossa blogissakin jossain sanottiin, niin siihen terveyteen vaikuttaa moni muukin asia. Jos on elämässä rytmit kunnossa, niin voisi kuvitella että pyyhkii hyvin: nukkuu tarpeeksi, syö hyvin, liikkuu riittävästi ja muistaa levätäkin välissä.
Keskivartalolihavuus ei välttämättä tee ihmisestä kuolemansairasta, jos elämäntavat on muuten ok kunnossa.
Itseä lähinnä ottaa päähän kun jatkuvasti jankutetaan liikalihavuudesta.
Miksi ottaa turhaan riskiä, jos voi yksinkertaisesti tehdä asialle jotain? Läski on läskiä vaikka voissa paistais.
Taidanpa lähteä lenkille. Ehkä sieltä lenkkipolulta löytäisi sitten sitä vertaistukeakin :)
Ei muuta kuin itseä niskasta kiinni vaan. Ja kavereiden apu on tietysti tärkeää myös. Sosiaalinen paine pistää liikkumaan, jos vaikka porukalla lähtee sinne lenkkipolulle.
perseestä.
oo :)
Heh, tässähän on ihan kuin mun mieheni, paitsi että mun mies käyttää farkkuja :)
<a href="http://suoraahousua.blogspot.fi/" alt="http://suoraahousua.blogspot.fi/">http://suoraahousua.blogspot.fi/</a>
paikallisessa Uusi Rovaniemi -lehdessä
No joo! Tää näyttää ja kuulostaa tutulta. Mutta tää tyyppi sentään yrittää. Täytyypä näyttää ukolle tää blogi, jos sekin vaikka innostuis huolehtimaan vähän itestään. Pelkkä sohvalla makoilu ja telkkarin kattelu ei oo ihan riittävät harrastukset mun mielestä.
Me ei harrasteta käytännössä mitään liikuntaa, paitsi tietysti kävelyä, mut joku yhteinen laji ois kyllä kiva (ainakin tulevaisuudessa kun on vähän enemmän aikaakin). Kaveripariskunta harrastaa seinäkiipeilyä.
vannoutuneita liikuntaa harrastamattomia. No minä sentään ulkoilutan meidän koirat päivittäin rauhallsiesti kävellen. Ollaan silti hoikkia, erittäin terveitä ja energisiä, vaikka ikääkin alkaa olla 40 v.
Sosiaalinen paine pitää muut kuin kympin urheilijat poissa urheilupaikoilta. Mieluummin kuolen rasvaan kuin hölkkään samaa polkua kaltaistesi tekopirteiden liikunnanopettajien kanssa.