Luetellaanpa taas ärsyttävimpiä sanoja
Sain inspiraation muutamasta av-ketjusta; tässä alkuun muutama:
kiinne (kun tarkoitetaan "kiinni")
taakke
enään
pieno
Kommentit (42)
Pieruverkkarit, äityli, mami, mamma, vuosikas, eppu, toppu, kolkki jne. Pitkässä juoksussa, persehedelmä, loppujen lopuksi.
Neekeri. Särähtää aina pahasti korvaan ja saa käyttäjän vaikuttamaan todella sivistymättömältä.
Nicki Minaj (saa karvat pystyyn toi nimi joka ikinen kerta argh)
Sidukka
Vähän viiniä (piilojuoppo! totuus on kuitenki koko pullo)
kestovaippailu, kantoliinailu, perhepeteily jne.
Plussata
Kaveripariskunta
Jubailla
Karppaus
Kotoilu (voiko niin ärsyttävää sanaa edes olla?!)
Ehdoottomasti KETÄ!!! Ja myös vituttaa suunnattomasti, jos joku alkaa tekemään...=)
Tämä ei ole sellaisenaan ärsyttävä sana, mutta tietyssä yhteydessä sen käyttäminen ärsyttää: miksi jotkut sanovat jostakin aidosti ihana? Tai aidosti luonnollinen tms. Tulee aina mieleen, että sen sanan käyttäjä väheksyy muiden mielipiteitä. Että ihmisillä on muka tapana kehua asioita niin paljon turhaan/valehdellen, että hänen pitää sitten korostaa omaa mielipidettään lisäämällä tuo aidosti sana.
Loppupeleissä, hyvä keli ei vittu se on sää eikä keli
Isäntä
Emäntä
Meidän neiti
Meidän prinssi/prinsessa
Masuasukki
Emätin
Siitin
Touhutippa
Naattia/naatiskella
Rääpiä
Se ÄLLÖTTÄVÄ sormiruokailu. Lähmäiset, kuolaiset sormet ruokakulhossa, sylkeä, kuolaa, ruokaa naamassa, sotkua kaikkialla. (OT: mua ällöttää kuvat lapsista joilla on naama ruokasotkussa. Älkää laittako niitä kuvia Facebookiin.)
Pilde, mensut, sormettaa (tekee ko. toimituksesta todella likaisen ja vastenmielisen kuuloisen asian), jo mainitut masuasukki ja sormiruoka (sormiako siinä syödään?), tavan, ketä, normi, lassukka, persu, timmi.
Rakkauslaukku
kotiutan
rahuli
Huutonaurut
pilde
geeneri
"Si" kun tarkoitetaan "sitten". "Eipä si mitään." Aarghh!!
- Lentää pesästä
- Masu
- Masuvauva, mahavauva, masuasukki
- Rakkauspakkaus
- Voimaannuttava
- Tissitellä, liinailla, vaunuilla, pottailla, kestoilla
- Värkki, vittu, pillu, pimpero, römpsä, etupylly, pimpuli, vehkeet
- Tissit, tisut
- Voimahali
- Narsisti. Tiedän että narsisteja on, mutta tällä palstalla joka toinen tuntuu väittävän että heidän entinen tai nykyinen mies, anoppi, appi tai äiti on narsisti. Narsismi sairautena ei ole niin yleistä oikeasti. Joillain voi olla narsistisia piirteitä, mutta onhan monella esim. ADHD, asperger tai autistisia piirteitä, ilman että heillä jokin noista on.
- Exä, nyxä, eksä, nyksä
Sitten sanoihin liittymättömänä minua ärsyttää pisteiden, huutomerkkien ja kysymysmerkkien liikakäyttö...!!!???
Tekstiä voi korostaa muullakin tavalla kuin välimerkkien yliannostuksella!!! Ja tälläinen texti antaa niinqu sellasen kuvan että kirjoittaja on 13Wee tai juuri oppinut käyttämään läppäriii.
Minä inhoan sanontaa "käden käänteessä" siis missä *tun käänteessä??
Mulle tulee vaan mieleen lauma idiootin näköisiä ihmisiä rivissi viuhomassa käsillään kuin tuulimyllyt koulun liikuntasalissa.
käden liikettä. Joku valmistuu niin helposti ja nopeasti, että tarvitaan vain yksi käden liike.
hässäkkä
tsydeemi
härdelli
ihqu
jäbä
teeppari, teeppi (ihan oikeasti oon joskus kuullut tuon toisenkin!)
yöppäri, yökkäri
ylppärit
lähäri
pitkässä juoksussa
pähkäillä, pähkiä
äippä, äippyli
mamma (äidistä)
häppärit
päikkärit
kipuilla
ovislimat
ovisnippailu