Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppiä.Mitä teen väärin kun vaatteet jo ekan pesun/käytön jälkeen AINA nukkaiset.Koneessa vikaa?

Vierailija
06.06.2012 |

Vaatteet perus Seppälä ja H&M kamaa,tuskin laadusta kiinni kun moni suomalaisista naisista ostaa vaatteensa tuolta,enkä ole kuullut samasta ongelmasta.

Vaatteet siis aina nukkaiset ja epäsiistit ihan lyhyen ajan jälkeen.Harmittaa valtavasti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon kyljessä on ohje. Olen yleensä ostanut halvinta, mitä kaupasta löytyy. Olen laittanut pikaohjelman, 40 astetta. Viritän ohjelman valmiiksi, lorautan kloorin pesuainelokeroon ja ohjelma heti käyntiin, niin kloori ei ehdi lorahtaa vaatteiden päälle raakana. Sitten olen vielä pessyt normaalin ohjelman perään, ettei jää kloorin hajua. Varmaan voisi laittaa esipesuun klooria ja varsinaiseen pesuainetta, varmaankin lähtis koorin haju sillaikin.

Joskus olen myös ihan perinteiseen tyyliin liottanut vaatteita kloorivedessä. Sitten vaan väännän vedet pois ja koneeseen.

Vierailija
22/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se onkin halvin keino, niin en ottaisi riskiä, että kloori lorahtaa vaatteiden päälle ja imee värit kokonaan. Itselläni on paitoja, joihin on roiskunut klooritippoja siivouksen yhteydessä, ja rumaa jälkeä on tullut. Harmittaa, että menevät käyttökelvottomiksi oman huolimattomuuden takia.

Mihin sitten perustuu pesukoneiden kloorikielto, joku pesukoneenkorjaaja voisi kertoa?

Tavallisista ruokakaupoista saa ostaa pesukoneeseen sopivia tahranpoistoaineita, esim. Vanish. Ei kallista tarjouksesta ostettuna ja purkki kestää todella pitkään, koska ainetta käytetään niin vähän kerrallaan.

On olemassa vielä joku puuvillavaatteille oleva aina, metallipullossa, cotton jotain... Kallista, mutta kuulemma hintansa väärtiä eli vaatteiden värit kirkastuvat ja tulee sitä kautta edulliseksi, kun vaatteita voi pitää siistinä pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme