Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tytär lähdössä kaverinsa perheen kanssa lomalle

06.06.2012 |

olen jo kaksi kertaa pyytänyt maksutietoja, jotta voisin maksaa perheelle loman hinnan.

Eivät ole laittaneet lupauksistaan huolimatta tilinumeroa ja matkan hintaa tiedokseni.

miten kysyn missä mennään? Minulla ei ole mitään sitä vastaan että maksavat matkan puolestani.

Kommentit (24)

21/24 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että maksavat matkan puolestani.

haluat siis että maksavat ? mä en antais kenenkään vieraan maksaa!! onko vaikeaa sanoa selkeästi puhelimessa: oliko se matka jo ensi lauantaina? haluatteko varmasti meidän lapsen sinne vaivoiksenne ja seuraksenne? jos haluatte, minä haluan nyt maksaa matkan ja lisäksi ruokarahoja. Paljonko matka maksaa? Ok, 1000 e ja sitten maksan siihen lisäksi 200 e käyttörahaa ruokiin ja muihin tarpeisiin. Riittäääkö se? ok. Kiitos hirvittävästi kun otatte x:n mukaan, hän on kovin innoissaan!

mikä on niin vaikeaa??

Eli matkaliput on jo. Kolme kuukautta ennen matkaa pyysin maksutietoja. Kuukautta ennen matkaa pyysin maksutietoja, kaksi viikkoa ennen matkaa pyysin maksutietoja.

Ruokarahaa ei tarvitse, matka on all inclusive.

Käyttörahat on.

Vierailija
22/24 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos paljon reissaavat niin saavat alennuksia niin, että ekstralapset lähes kaupan päälle samaan pakettiin tai suhteilla matkatoimistoon tms.

Myönnän, että jos oisin oikeasti varoissani niin kyllä mä tarjoisin matkoja lapsen kavereillekin ja ilmoittaisin, että en halua rahaa. Ja kun tiedän että kokisivat velkaantuvansa niin sopisin, että otatteko lapseni vaikka joku viikonloppu hoitoon että voimme miehen kanssa tehdä jonkun pikku matkan kaksin. Se olisi ikään kuin sovittu vaihtokauppa vailla velkaantumisen tunnetta.

t. tuo sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä nyt sattuu olemaan verotettava omaisuus noin 100 miljoonan euron luokkaa.

Minä olen keskituloien yh.

jotenkin tunnen itseni vähän hölmöksi vinkuessani siitä tonnista. Mutta toisaalta haluaisin tietää sen rahan kohtalon.

Vierailija
24/24 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että pitävät sun roposten tyrkyttämistä ihan pikku pilana, liian rikkaat ei ehkä ees ihan hoksaa mistä kyse :)

Ota se summa vitosen seteleinä ja pakkaa perinteiseen salkkuun ja läväytä se salkku sitte muorin eteen auki ja kuiskaat aurinkolasien takaa, "täs tää sovittu summa, ok?"

:D

t.tuo sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän