Miksi sellainenkin mies pettää, jolla on hyvä, kaunis vaimo, perhe ja kaikki hyvin?
Kommentit (64)
eikös hän tiedä sen vastauksen.
Turhaan me täällä jauhetaan sitä kun ei kuitenkaan tiedetä sun tapauksen miehen mieltä.
"etenkin esimiesasemassa olevalla miehellä ja sillä alalla, jossa olen töissä, se vahvistaa mielikuvaa auktoriteetista ja hyvästä elämänhallinnasta. Toiseksi, olen halunnut perillisiä ja heille turvallisen kasvuympäristön. Tähdennän vielä: se että petän ei tarkoita sitä että en rakasta vaimoani. Seksi ja rakkaus eivät ole sama asia. Sen olen oppinut, että miesten ja naisten välinen suurin ero on se, että naiset tuntuvat sekoittavan seksiin melkein aina myös romanttisia tunteita. Sen vuoksi irtosuhteet eivät aina onnistu vaikka niistä olisi aluksi yhteisymmärrys sopimuksen hengessä.
[/quote]
Tällä tiellä on moni mies ja tahtomattaan myös moni naiivi nainen. Statusmies on yleensä muutenkin paljon perheen arjesta poissa hankkimassa sitä statusta, en haluaisi sellaista mistään hinnasta muutenkaan jakamaan tätä rajallista elämää kanssani, bonuksena vielä statuksen pönkittämistä lakanoiden välissä, siinä oikein real catch, ha ha!
Rakastaminen on toisen ihmisen kunnioittamista ja sitä että haluaa toiselle pelkkää hyvää. Sinä et tee kumpaakaan. Et siis rakasta vaimoasi. Self-deceit is the greatest form of deception.