Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

noppi vinkuu 2 vuotiasta heidän kanssaan viikonlopuksi mökille...

Vierailija
06.06.2012 |

Ja mökki on aivan järven rannassa.Olenko jo neuroottinen kun en päästä??Pappa on 70 vee ja ei kyllä pysy taaperon perässä.Mummeli on 60 vee lonkkavikanen,ei pysty juokseen perässä.Päästäisitkö sinä?Taaperoa muutenkin kiinnostaa vesi kovasti,aina vettä nähdessään huutaa UIMAAN...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset helikopterivanhemmat suojelee kullannuppujaan liikaa.

Vai oliko se niin, että jos anoppi pyytää niin lasta ei missään nimessä saa päästää. Mutta jos oma äiti pyytää niin se on vain lapsen ja isovanhempien välien ylläpitämistä.

Vierailija
2/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai päästät Suomalaiset helikopterivanhemmat suojelee kullannuppujaan liikaa.

Vai oliko se niin, että jos anoppi pyytää niin lasta ei missään nimessä saa päästää. Mutta jos oma äiti pyytää niin se on vain lapsen ja isovanhempien välien ylläpitämistä.

musta huoli on ap:lla ihan aiheellinen. itse en päästyisi. vaikka silmät olisivat koko ajan lapsessa, jos hän juoksee veteen voi hän keretä hukkua ennen kuin anoppi tai appi könyää paikalle. tai sitten ovat vain sisällä tai lapsi rannassa valjaissa mutta aika mälsäähän se olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että appivanhempani ovat kaksin mökillä,heidän pitäisi jaksaa juosta perässä,eivät pysty...oman äitini mökki on meidän sukumökki,kaikkien käytössä.Eli siellä on nuorempaa ja vanhempaa väkeä..enemmin joo kyllä luottaisin heihin...Oma äitini on 45 vee ja jaloistaan nopea,kyllä pysyy perässä...

Vierailija
4/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko saattaisi sattua, vaikka itse seisoisit vieressä.

tekisi hyvää teidän parisuhteellekin

Vierailija
5/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot...kuinka suloista on hoitaa 2-vuotiasta.

Vierailija
6/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli 10 aloitusta pillunkarvoista, toissapäivänä 10 aloitusta lapsettomista häistä. Onko tänään mökkipäivä?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1634484/en_uskalla_p…

Vierailija
7/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa lastani hoitoon,anoppi väkisin haluaa viedä lapsen mökille eikä oikeen ymmärrä miksi en päästä...-ap-

Vierailija
8/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, etenkään elleivät isovanhemmat ole kokeneita lapsenhoitajia nimenomaan tämän naperon kanssa.

Vanhoilla on outoja nostalgisia haavekuvia ajasta, jolloin itse olivat nuoria ja heillä oli pienet lapset. Ajat kuitenkin muuttuvat, lonkat menevät tohjoksi ja huomiokyky herpaantuu.

En minä päästäisi 13- ja 15-vuotiaitanikaan isovanhemmille, sillä tiedän, että tulisi yhteenottoja ikäkausierimielisyyksien ja makumieltymysten erojen vuoksi. Maailmat eivät enää kohtaa, ellei niitä ole vauvasta saakka pantu kohtaamaan.

Vierailija
9/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli 10 aloitusta pillunkarvoista, toissapäivänä 10 aloitusta lapsettomista häistä. Onko tänään mökkipäivä?

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1634484/en_uskalla_p…

ei oo pakko lukea jos ei kiinosta :)

Vierailija
10/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla oikein realisti. Kuka pystyy olemaan rauhassa ja relana, kun 2-vuotias on hoidossa liikunta- ja havaintokyvyttömillä vanhuksilla?

Sulla ei ole kokemusta tuon ikäisistä - siis vanhuksista. Ne eivät näe mitään, eivät kuule mitään, ja tenava on puolessa minuutissa niiden ulottumattomissa ties missä.

Vierailija
11/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa lastani hoitoon,anoppi väkisin haluaa viedä lapsen mökille eikä oikeen ymmärrä miksi en päästä...-ap-

Etkö voi sanoa, että lapsella on lääkäriaika tms, tai että se on erikoisruokavaliolla tai että sille pitää antaa insuliinia kolmen tunnin välein?

Mikä nössö miehesi on, kun jättää sinut taistelemaan hullun äitinsä kanssa yksin?

Vierailija
12/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet a) lapseton, b) tyhmä, c) heikoissa väleissä oman sukusi kanssa, kun on hinku puolustella toisen sekopäistä anoppia.

Kai on vähän eroa lonkkavikaisen 60-vuotiaan ja ketterän, lastenhoitoon tottuneen 45-vuotiaan välillä. Ellet käsitä tätä eroa, suosittelen jatkamaan puuhiasi, mitä sitten puuhasitkin ennen tänne eksymistä. Varmaan haukkumakirjeiden kirjoittelua tuttaville.

Vierailija
13/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mää sanon kohta kyllä suoraan miksi en anna lastani heidän hoitoon.Siinäpähän suuttuvat...-ap-

Vierailija
14/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen 8 vuoden päästä kykenemätön vanhus.

Ja silti minun pitäisi pystyä vuorotyötä hoitajana tekemään 65 vuotiaaksi asti.

60 vuotias vanhus....hahahaaaaaaa

Lonkkavikaakin on monenlaista. Voi olla bursiitti lonkassa tai alkava nivelrikko. Minusta tuntuu, että ongelmana on se, että pyytäjä on anoppi. 60v on jo vanhus ja lonkkavikainen, huh huh.

Mutta itse asiaan. Omaa lastahan ei tarvitse antaa kenellekään hoitoon ja asian voi selvittää ihan asiallisesti. Minä en antanut omille vanhemmilleni, koska isäni olisi halunnut viedä heitä aina joelle kalaan ilman pelastusliivejä yms. kaikkea hurjaa.

Mutta minua vain niin huvittaa tämä ap.n kohkaus, että 60v on VANHUS. Hahahaaaaaa....

Vierailija
15/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisesti johtopaikoilla ja muussakin työelämässä 60v porskuttaa.

Et taida olla oikein realisti. Kuka pystyy olemaan rauhassa ja relana, kun 2-vuotias on hoidossa liikunta- ja havaintokyvyttömillä vanhuksilla?

Sulla ei ole kokemusta tuon ikäisistä - siis vanhuksista. Ne eivät näe mitään, eivät kuule mitään, ja tenava on puolessa minuutissa niiden ulottumattomissa ties missä.

Vierailija
16/16 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen 8 vuoden päästä kykenemätön vanhus.

Ja silti minun pitäisi pystyä vuorotyötä hoitajana tekemään 65 vuotiaaksi asti.

60 vuotias vanhus....hahahaaaaaaa

Lonkkavikaakin on monenlaista. Voi olla bursiitti lonkassa tai alkava nivelrikko. Minusta tuntuu, että ongelmana on se, että pyytäjä on anoppi. 60v on jo vanhus ja lonkkavikainen, huh huh.

Mutta itse asiaan. Omaa lastahan ei tarvitse antaa kenellekään hoitoon ja asian voi selvittää ihan asiallisesti. Minä en antanut omille vanhemmilleni, koska isäni olisi halunnut viedä heitä aina joelle kalaan ilman pelastusliivejä yms. kaikkea hurjaa.

Mutta minua vain niin huvittaa tämä ap.n kohkaus, että 60v on VANHUS. Hahahaaaaaa....