Jennan surmaajat
Kuka tietää mistä päin suomea tämä älykääpiö suku on kotoisin?
Kommentit (39)
mies kuvassa näytti ulkonäön perusteella hyväosaiselta ja häijyltä ja kierolta joka vaan tottunut että saa tehdä just niin kuin itse haluaa ja muilla ei ole väliä, kun meidän poika on niin toiminnallinen ja pojat on poikia ja niin pois päin.
mutta ihmetyttää, että ovat jääneet kiinni. Jos tuo tyttö on ollut lastenkodissa, niin yleensähän niitä ei kaipaa kukaan, katoavat vaan jonnekin, ulkomaille, sielläkin jos selviää että ovat kuolleet niin ei kukaan jää kiinni, vaan on tapaturma.
Tuollaisia nuoria miehiä/poikia on niin paljon. Niin moni vanhempi poikineen pitäisi vain viedä suoraan saunan taakse. röyhkeyttä ja ylimielisyyttä
Murhareelta ovat jos sillä nyt on mitään merkitystä
on mennyt kasvatuksessa noin vinoon??
taisvat olla rikkaan perheen kakaroita?
mutta tätähän ei saa sanoa,mutta mun mielestä toi jenna näytti jotenkin häijyltä..no eihän sen takia tietenkää saa tappaa..
http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2012/06/05/jenna-lepomaen-surma-oikeude…
Toivon, että vankilassa istuu vankeja, jotka eivät hyväksy viattoman naisen tappamista ja antavat noille selkään.  pojille saisi tulla äidin ikävä. kymmenen vuoden päästä ovat entistä sairaampia.
sen Jennan naamaa on täällä haukkua,kun syytettyjen naamat on peitettynä!!
Mutta kävin juuri lukemassa iltalehden sivuilta tapauksesta.
Mä en voi käsittää että noin nuoret on noin pahoja, kieroja täynnä jotain uskomatonta jotain? Yök!
Jotenkin niin hirvittävän pahoja että sanattomaksi vetää.
tuossa suomen kuvalehden kuvassa ole toisen tappajan kasvot selvästi?
Kukas teini nyt näyttäisi aina herran enkeliltä? Kuten itse sanoit, niin se ei ole syy tappaa. Et kai vain ole sukua murhaveljille?
Oliko murhaajien perhekin tässä jotenkin mukana? Hmm.. Teksasin moottorisahamurhaaja tulee mieleen, hyi! Oksu oksu!!
tuossa suomen kuvalehden kuvassa ole toisen tappajan kasvot selvästi?
juttu. Rukoilen Jennan perheelle voimia.
siinä herttasen näkönen poika,ei yhtään ilkeän oloinen tai mitään.
mutta tätähän ei saa sanoa,mutta mun mielestä toi jenna näytti jotenkin häijyltä..no eihän sen takia tietenkää saa tappaa..
miten helvetissä se liittyy tähänkin?
Mutta kun asiaan nyt päästiin niin taitaa ne henkirikokset olla useammin ns. persaukisten narkkiperheiden persaukisia sossulapsia.
mutta tätähän ei saa sanoa,mutta mun mielestä toi jenna näytti jotenkin häijyltä..no eihän sen takia tietenkää saa tappaa..miten helvetissä se liittyy tähänkin?
Mutta kun asiaan nyt päästiin niin taitaa ne henkirikokset olla useammin ns. persaukisten narkkiperheiden persaukisia sossulapsia.
rikkaudet on tulleet jos porukka on noin vähä-älyistä? Huumekaupasta tulee tuomioita muille perheen jäsenille,joten vaikea päätellä...
mutta tätähän ei saa sanoa,mutta mun mielestä toi jenna näytti jotenkin häijyltä..no eihän sen takia tietenkää saa tappaa..miten helvetissä se liittyy tähänkin?
Jossain vaiheessa on mennut joku tosi pahasti pieleen. Toisen tekijän vanhemmat ovat antaneet todella huonon kuvan itsestään, ei ole ihmekään että poika on samanlainen paskapää! Eikä toi ole toinenkaan yhtään sen parempi.
rikkaudet on tulleet jos porukka on noin vähä-älyistä? Huumekaupasta tulee tuomioita muille perheen jäsenille,joten vaikea päätellä...
kauluspaidastako päättelit?
1. Jenna oli jo käynyt poliisin juttusilla (Espanjassa) ja kertonut, että nämä kaverit olivat uhanneet häntä.
2. Jennan ruumis oli kääritty Joutsen-makuupussiin ja Marimekon lakanaan. Ei ollut varmaan hankalaa selvittää, mistä maasta murhaajat ovat tulleet.
Muitakin juttuja varmasti oli, mutta nämä tulivat ekana mieleen.