Jennan surmaajat
Kuka tietää mistä päin suomea tämä älykääpiö suku on kotoisin?
Kommentit (39)
toinen vielä kirjoitti ettei mitään tekisi toisin...Ei tajua,niin ei tajua:((
Murhareelta ovat jos sillä nyt on mitään merkitystä
Että ihmisiä jotka ovat lastenkodissa (Jenna muuten oli nuorisokodissa ;P) olleet ei kukaan kaipaa? Millä vuosituhannella elelet?
Ai että murhaaja onkin vain herttasen näkönen poika?
jolla riittää myötätuntoa myös tekijoille.Mikäli puoletkaan siitä mitä olen kuullut esim.tän toisen miehen lapsuudesta ja elämästä pitää paikkansa niin huhhuh.Ei sellasesta saastasta kasva mitään kunnollista.
Sen toisen äiti ainakin on ihan WT sekakäyttäjä.Myynyt huumeita ja itseään  saadakseen huumeita ja joka kerran jälkeen kun siltä otettiin lapset pois ne annettiin takasin koska sosiaaliviranomaiset katsoi että äiti tuli itsetuhoiseksi ilman lapsia.
Olkaa itse 20-vuotta narkkarin terapialeluna ja heittopussina ja katotaan kuinka terveitä teistä tulee.
<a href="http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2012/06/05/jenna-lepomaen-surma-oikeude…" alt="http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2012/06/05/jenna-lepomaen-surma-oikeude…">http://suomenkuvalehti.fi/kuvat/2012/06/05/jenna-lepomaen-surma-oikeude…;
Toivon, että vankilassa istuu vankeja, jotka eivät hyväksy viattoman naisen tappamista ja antavat noille selkään. pojille saisi tulla äidin ikävä. kymmenen vuoden päästä ovat entistä sairaampia.
Vankiloissa on aika paljon vankeja, jotka ovat tappaneet viattomia. Ei siellä mitään erityisen korkeamoraalista jengiä istu, tosin pedofiilejä siellä pidetään alimpana kastina.
jolla riittää myötätuntoa myös tekijoille.Mikäli puoletkaan siitä mitä olen kuullut esim.tän toisen miehen lapsuudesta ja elämästä pitää paikkansa niin huhhuh.Ei sellasesta saastasta kasva mitään kunnollista.
Sen toisen äiti ainakin on ihan WT sekakäyttäjä.Myynyt huumeita ja itseään saadakseen huumeita ja joka kerran jälkeen kun siltä otettiin lapset pois ne annettiin takasin koska sosiaaliviranomaiset katsoi että äiti tuli itsetuhoiseksi ilman lapsia.
Olkaa itse 20-vuotta narkkarin terapialeluna ja heittopussina ja katotaan kuinka terveitä teistä tulee.
Että ihmisiä jotka ovat lastenkodissa (Jenna muuten oli nuorisokodissa ;P) olleet ei kukaan kaipaa? Millä vuosituhannella elelet?
olen samaa mieltä edellisen kanssa.
Lastenkodissa olleita ei kaivata kuten kunnon ihmisiä.
Sori vaan nyyh nyyh mutta näin se on.
Eikä kukaan tervejärkinen nyt lähde huumehommiin. Siinä käy kuten käy. M.O.T.
Sen toisen äiti ainakin on ihan WT sekakäyttäjä.Myynyt huumeita ja itseään saadakseen huumeita ja joka kerran jälkeen kun siltä otettiin lapset pois ne annettiin takasin koska sosiaaliviranomaiset katsoi että äiti tuli itsetuhoiseksi ilman lapsia.
Kai se huonoissa oloisssakin kasvanut voi tuntea katumusta tekoaan kohtaan jos haluaa, eikä naureskella
Voi kuinka väärässä oletkaan. Miten muka lastenkodissa olleet automaattisesti ovat huonompia kuin muut? Etkö tiedä että sinne joudutaan monista syistä, jopa sellaisista joihin ei itse voi vaikuttaa.
Eikä kukaan tervejärkinen nyt lähde huumehommiin. Siinä käy kuten käy. M.O.T.Voi kuinka väärässä oletkaan. Miten muka lastenkodissa olleet automaattisesti ovat huonompia kuin muut? Etkö tiedä että sinne joudutaan monista syistä, jopa sellaisista joihin ei itse voi vaikuttaa.
kiinnosta syyt. Lopputulos vaan ja se on mikä se on.
Elämä ei edelleenkään ole Disney-elokuvaa.
Ai kamala meni mun kuvitelmat aivan rikki. Eiku... :D
Elämässä voi onnistua, tulla rakastetuksi, tärkeäksi, kaivatuksi ja vaikka miksi vaikka olisi laitoksessa ollut.
Miksi ajattelet asiasta noin kamalan suppeasti?
Se oikeuttaa murhaamaan?
Ai kamala meni mun kuvitelmat aivan rikki. Eiku... :D
Elämässä voi onnistua, tulla rakastetuksi, tärkeäksi, kaivatuksi ja vaikka miksi vaikka olisi laitoksessa ollut.Miksi ajattelet asiasta noin kamalan suppeasti?
taas sinä laitat sanoja suuhuni?
taas sinä laitat sanoja suuhuni?
En kai laita..? Mä vaan vilpittömästi ihmettelen. Enkä tajua että mikä leiman se laitos iskee? Ihmettelen miksi ajattelet noin? Miksi et kerro mitään vaan riehaannut että laitan sanoja suuhusi?
Että Jenna ainakin kaivattiin sydän ja sielu ruvella. Kaivataan vieläkin. Ja tullaan ikuisesti kaipaamaan.
Jennahan asui äitinsä kanssa. Oli aikaisemmin ollut koulukodissa.
Vanhemmilla oli kahvila tampereen jossain marketissa, ei kannattanut, muuttivat espanjaan. Jotain yritystoimintaa kai sielläkin virittelivät.
Eihän Jenna huumehommiin lähtenyt ja siksi henkensä menettikin.
Mutta salakirjoitettu viesti oli sairasta luettavaa. Veljet eivät vieläkään osoittaneet tajuavansa, että ovat murhanneet nuoren ihmisen. Todella vakavasti sairastunut suhde elämään ja sen kunnioittamiseen.