Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48 v. mies; NAISET: onko konsteja pehmentää kasvojen juonteita

Vierailija
05.06.2012 |

- olen muuten aika nuoren näköinen, urheilen enkä dokaa liikaa, mutta olisi hyvä saada pienennettyä nenästä suupieliin kulkevia juonteita ja myös poskipäiden yläpuolella olevia sivusuuntaisia juonteita, jotka pilaavat muuten nuorekasta ulkonäköäni ja olemustani (vartalokin on hyvässä kuosissa koska treenaan kovaa salilla). Lähtökohtaisesti vältän botoxia ja kirurgin veistä, mutta onko mitään muita keinoja hoitaa ko. ongelma. En tietenkään myöskään haluaisi käyttää isoa rahamäärää johonkin "hoitoon" tai "voiteisiin" jos tulokset ovat sitten loppujen lopuksi nollaluokkaa. Juonteet eivät ole hirveän syviä mutta ovat kuitenkin selkeitä, taustalla varmaan geneettistä perimää (kun katson sukulaisteni naamoja). Ryppyjä (esim. silmäkulmissa) minulla ei sen sijaan oikeastaan ole ollenkaan, eli kyse on tosiaan vain noista vanhentavista juonteista. Käsittääkseni ihoni on muuten aika hyvässä kunnossa. Aurinkoa tulee kyllä otettua jonkin verran, ja ilman suojakertoimia, mutta en oikeastaan pala koskaan, eli rusketun kauniisti. Niin, ja en ole homo, eli olen perushetero, joka vain haluaisi naamataulunsa parempaan kuosiin. Jos juonteita ei olisi, olisi homma oikein hyvin paketissa. Nyt ilmeeni on turhan väsähtänyt. Nämä saattaa olla naisille tuttuja juttuja, siispä: antakaa vinkkejä ongelman hanskaamiseksi, tai vaihtoehtoisesti: sanokaa suoraan, jos asialle oikeasti ei voi (tai voine) tehdä mitään, siis mitään muuta kuin kirurgisia tai botox-juttuja. KIITÄN jo etukäteen REHELLISISTÄ vastauksista.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei se miehellä niin haittaa..kuhan et laihduta itseäs luuviuluksi, silloin juonteet repeää esiin ja mikään ei ole kammottavampaa kuin luinen laiha mies...tai liian lihaksikas.

Vierailija
42/42 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptivoide, ainoa voide joka tutkitusti tehoaa juonteisiin. Se tosin kannattaa aloittaa jo kolmikymppisenä, mutta vieläkin ehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi