Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko 100 euroa kaksikymppiselle lasten yöhoidosta????

Vierailija
05.06.2012 |

Kouluttamaton ihminen, jonka ei tavitse maksaa tuosta veroja. Ruoka päälle tietenkin. Vanhemmat kuitenkin lopullisessa vastuussa.

On tällä palstalla sitten rikkaita mammoja, kun on varaa tuommoiseen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme juuri 120 euroa 6 tunnin hoidosta yhtenä sunnuntaina päiväaikaan MLLn hoitajalle.

Vierailija
22/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötyöt ja yön yli hoitaminen on kyllä kaksi ihan eriasiaa. Eiköhän se lasta katsova hoitaja saa nukkua yön yli.

Itse olen ainakin sitten ollut ihan "alipalkattuna" hommissa, kun olen saanut 50€ ystävältäni, kun olen hoitanut viittä hänen pientä lastaan yönyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsissa on hoitamista, pieniä ja jotain syötävääkin pitäs laitella, niin =50 euroa

Koko viikonloppu = 100euroa

ja jos isommat tenavat, niin yöstä riittää 20-30 euroa.

:)

Vierailija
24/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsissa on hoitamista, pieniä ja jotain syötävääkin pitäs laitella, niin =50 euroa

Koko viikonloppu = 100euroa

ja jos isommat tenavat, niin yöstä riittää 20-30 euroa.

:)

Laittakaas tähän vielä kaikkien tolla hinnalla tulevien lastenvahtien puhelinnumerot, kun itse en ole yhtään tuollaista vielä löytänyt...

Vierailija
25/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä silloin mummi, kummi tms avuksi. jos haluat paikalle jonkun, joka tekee homman työnä, ei siksi että oletat omien kullannuppujesi olevan parasta viihdettä ja viikonlopun rattoa, mitä hän keksii, hän luultavasti haluaa siitä palkkaa. mun tuntipalkka on 10e/h ja hoidan sekä tuttuja että vieraita lapsia heidän kodeissaan. aina ovat vanhemmat arvostaneet työtäni ja maksaneet tuon palkan, monet maksavat enemmänkin. ja kyllä, sain juuri viikonloppuna 130e, kun hoidin vuoden vanhaa ja kolmivuotiasta 19-08.

t. lastenhoitaja, jolla riittäisi maksavia asiakkaita paljon enemmän kuin aikaa olisi heille antaa

Vierailija
26/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse joskus siskolta lastenvahtimisesta 50-100e, mutta ostan sillä ruokaa :)

Vierailija
27/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihe päälle ravintolaillallinen ja hotelliyö miehen kanssa...

ravintolaillallisen ja hotelliyön miehensä kanssa? eiköhän se palkka riitä:)

Vierailija
28/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei ole kyse "nykynuorista" tai heidän asenteistaan, vaan lapsistanne. Kuinka paljon arvostatte ihmistä, joka suostuu hoitamaan itselleen vieraita lapsia, teidän lapsianne? Kuinka tärkeänä pidätte lastenne hoitoa? Ravintolaruokailusta, matkailusta, vapaa-ajanvietosta, auton huollosta ollaan valmiita maksamaan, mutta ei siitä, että joku on valmis olemaan lastenne kanssa omalla vapaa-ajallaan ja huolehtimaan heistä.

juuri

mistä näitä pihejä sikiää?

ja ei haluta arvostaa lasten kanssa olemista...apua olette todella loman tarpeessa...

Vierailija
29/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis yötä viikossa olis siis 500 euroa, ei paha. Ja yöt sais kuitenkin nukkua:) ihan kiva kk-palkka tulis nuorelle.

Juuh, en ikinä maksais noin paljon...

Vierailija
30/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan vaihtaa sairaanhoitajan hommat helpompaan duuniin ; )

mielellään vahtisin paria TERVETTÄ lasta, 20 SAIRAAN lapsen sijaan tolla palkaalla..

ja maksavatkohan edes veroja tosta????

ELI SANOISIN JOTAIN RAJAA NOIHIN KOULUTTAMATTOMIEN NUORTEN PALKKAVAATIMUKSIIN.

Vierailija
31/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikoinaan mll:n hoitaja ja siihen aikaan sain yöstä palkkaa 75 e ja vrk oli muistaakseni 100 e.

Kyllähän se äkkiseltään tuntuu isolta, mutta voisin itse maksaa oman lapsen hoidosta vieraalle ihmisille saman. Ei vaan ehkä olis varaa kovin usein. Mutta tuon mitä joku sanoi että 20-30 e yöstä niin en todellakaan itse hievahtais mihinkään siihen rahaan ja en usko et kovin moni nuorikaan.

Vierailija
32/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu, saa kattoo telkkua, olla netissä, ruokaa on. Ja käteisellä maksetaan.

Vierailija
33/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kuvittelet, että joku satkusta hoitaisi lapsiasi koko viikonlopun???

Se on totta, että tuollainen nuori saa satunnaisesta keikkatyöstä suhteessa paljon verrattuna normaaliin kokopäivätyössäkäyvään. Sinänsä en ymmärrä, mitä tekemistä nuorella ja kouluttamattomalla asian kanssa on. On olemassa työ, josta saa palkan. Se tekee sen, joka on riittävän hyvä. En minä näe pointtia, että kouluksesta pitäisi erikseen maksaa.

Itse voisin harkita satasesta yöhoitoa olettaen, että niskoilla ei ole yöllä kitisevää vauvaa vaan maksimissaan ruokin ja jatkaa sitten unia. Kuinka pitkä tuo yö olisi? Jos vaikka klo 19 - 10, niin sitten satanen riittäisi. Pidempää keikkaan en tekisi satasesta.

Jos hoitaisi koko viikonlopun ja olisi työläät pikkulapset joita pitää ulkoiluttaa, syöttää ja kakattaa, voisin maksaa. Mutta en maksaisi siitä että laittaa nukkumaan ja nukkuu sitten itse sohvalla.

Vierailija
34/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipahan tämäkin nähtyä.

Vierailija
35/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikoinaan mll:n hoitaja ja siihen aikaan sain yöstä palkkaa 75 e ja vrk oli muistaakseni 100 e.

Kyllähän se äkkiseltään tuntuu isolta, mutta voisin itse maksaa oman lapsen hoidosta vieraalle ihmisille saman. Ei vaan ehkä olis varaa kovin usein. Mutta tuon mitä joku sanoi että 20-30 e yöstä niin en todellakaan itse hievahtais mihinkään siihen rahaan ja en usko et kovin moni nuorikaan.

mll:n suosituspalkka on aina tietty tuntipalkka, pyhinä ja sunnuntaisin tupla, mutta mitään könttähintoja ei ole eikä ole ollut ainakaan euroaikana. vielä muutamia vuosia sitten palkka oli joku naurettava 3-4e, nyt onneksi jo 8,2e/h, myös yöltä. meillä oli hoitaja 6v:n ja 9v:n kanssa klo 17-09, maksoi siis reilut 130e, mikä ei minusta ollut paha hinta siitä, että vuorokausi pelastui, kun äiti oli työmatkalla ja isä konferenssissa mutta lapsille saatiin kotiin luotettava hoitaja. toki aina voi rimputtaa jonkun 13-vuotiaan naapurinteinin ovikelloa ja pyytää "ihan vaan yökylään meille, ollaan pois mut saat kattoo telkkaria ja nukkua" ja miettiä sitten jälkeenpäin että oliko lapsilla hylätty olo tai meniköhän kaikki edes ihan putkeen.

Vierailija
36/50 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella sikeäuninen ja nukun yleensä missä ja milloin tahansa. töissä ollessani herään kuitenkin vartin välein ja käyn vähän väliä katsomassa, nukkuvatko lapset. lasten kanssa ollessani olen skarppina koko ajan, joten nukkumisestakaan ei tule oikein mitään. jos vauva valvottaa, en nuku ollenkaan, vaan istun sängyssä tai vauvan sängyn vieressä. vanhemmilla tätä ongelmaa ei varmaankaan ole, eiväthän he nukkuisi muuten koskaan. jos olen yön yli lapsia hoitamassa, raahaudun kotiin ja nukun vähintään viisi tuntia. ja kyllä, vanhemmat maksavat minulle tästä yökyläilystä perheestä riippuen 8,2-11e/h.

Vierailija
37/50 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis yötä viikossa olis siis 500 euroa, ei paha. Ja yöt sais kuitenkin nukkua:) ihan kiva kk-palkka tulis nuorelle. Juuh, en ikinä maksais noin paljon...

Eihän tossa tarvi mitään edes tehdä, laitta muksut nukkuun. kyllähän nyt jo 10-13v lapset osaa itse tehdä iltapalat ja käydä pesulla. Ja sitten vois syödä jääkaapin tyhjäksi ja vaan nukkua sohvalla. Ei kyll' helpommalla voi rahaa saada jos tollasia summia on tiedossa. Kuka hullu nyt noista veroja muka maksaa, kysyn vaan.

Vierailija
38/50 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mä vaihtaisin kiljuen arkkitehdin hommat noihin palkkoihin

Viis yötä viikossa olis siis 500 euroa, ei paha. Ja yöt sais kuitenkin nukkua:) ihan kiva kk-palkka tulis nuorelle. Juuh, en ikinä maksais noin paljon...

Eihän tossa tarvi mitään edes tehdä, laitta muksut nukkuun. kyllähän nyt jo 10-13v lapset osaa itse tehdä iltapalat ja käydä pesulla. Ja sitten vois syödä jääkaapin tyhjäksi ja vaan nukkua sohvalla. Ei kyll' helpommalla voi rahaa saada jos tollasia summia on tiedossa. Kuka hullu nyt noista veroja muka maksaa, kysyn vaan.

kerro mullekin, mistä saat sellaisen perheen, joka tarvitsee yöhoitajaa viidesti viikossa. eiköhän kuka vaan voi ruveta lastenhoitajaksi vaikka marketin ilmoitustaulujen kautta tai käymällä mll:n kurssin. eri asia on sitten, saatko töitä, varsinkaan jos et tee kuin yhdenlaista keikkaa. en usko että kauheasti palkataan lääkäreitäkään vain yöpäivystykseen. ärsyttää nämä "no joo varmaan mäkin alan sit lastenhoitajaks!" -kommentit, sen kun alatte kaikki, lopettakaa marinat eikä kukaan estä..

t. 37

Vierailija
39/50 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi mielestäsi sopivaa korvaus yöstä? En tulisi hoitamaan lapsiasi alle 100e/yö! En ymmärrä miten niin ei tarvitse maksaa veroja? Totta kai tarvitsee!!! Entä mitä iällä on merkitystä? Maksaisitko 40vuotiaalle 100e/yö?

Minut lasketaan varmaan vielä parikymppiseksi (22), mutta menoja on minullakin silti ;) Lyhennetään miehen kanssa kummatkin yli 1000e lainaa/kk ja lapsia on yksi, joten en todella tekisi ilmaiseksi töitä.

Ps. Koulutukseltani olen sairaanhoitaja, mutta mielestäni se ei vaikuta siihen mitä lapsen yöhoidosta minulle kuuluisi maksaa

Vierailija
40/50 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa palkkaa lastenhoidosta. Mä olen ite saanut yöhoidosta halvimmillaa 50 euroa, ja olen tosi tyytyväinen, kun ajattelee, että lapsia oli kerran kaksikin! Tulin alkuillasta ja lähdin yön jälkeen.

Koko viikonlopun, jos olen joutunut vahtimaan eli perjantai-illasta sunnuntaiaamuun (välissä tauko), niin 100 euroa yhteensä.

Keikkatyöläinen kun olen ja huomenna taas keikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä