Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivinen raskaustesti ja ei kuitenkaan raskaana?

Vierailija
05.06.2012 |

Kellään kokemusta tälläisestä? Ikinä ei ole omalle kohdalle sattunut. Tein eri päivinä kaksi testiä, jälkimmäiseen tuli jo ihan kunnolla havaittava viiva ja sitten tulikin mekat (ilmeisesti) pari päivää myöhässä tosin.

Aika outo olo mulla, ehdin jo hetken iloita, kuten kuka tahansa varmnasti iloitsisi positiivisesta tuloksesta ja sitten kävi näin.

Kysyin kyllä päivystyksestä myös keskenmenon mahdollisuutta ja he käski seuraamaan vuotoa, joka nyt yltyy vaan ja menkkakivutkin alkoivat. Ja tein vielä yhden testin, joka oli täysin puhdas negatiivinen.

Jos jollakin vastaavaa niin lukisin mielelläni, on hyvin hämmentynyt olo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikös tuo ole mahdollinen kemiallinen raskaus? eli munasolu on hedelmöittynyt ja hipaissut kohdun seinämää sen verran että sitä hcg-hormonia on ehtinyt muodostua, mutta syystä tai toisesta hedelmöittynyt munasolu ei ole kuitenkaan kiinnittynyt (eli raskaus on tavallaan mennyt kesken, mutta oikeastaan jo ennen kun on kunnolla alkanutkaan). En tiedä sitten kuinka nopeasti tuollaisessa tilanteessa yleensä se nega tulee(?) Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin ihan alkuraskauden keskenmenot ei vaadi kummempaa hoitoa.

Itse tekisin varmaan viikon kuluttua uuden testin ihan mielenrauhan takia, mutta kai tuossa tilanteessa raskaus on aika epätodennäköinen jos kerran olet jo yhden negan tehnyt ja menkatkin on.

Tsemppiä!

Vierailija
2/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että se oli keskenmeno. Mikäpä muukaan? Tsemppiä uuteen raskautumiseen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuraskaudessa noita tapahtuu, usein niin ettei asianomainen edes ole itse tajunnut olevansa raskaana, jollei testannut. Yleensä menkat on hieman tavallista runsaammat. Tuossa vaiheessa ei kuitenkaan ole mitään tarvetta mennä lääkäriin, alkio tulee kyllä itsekseen ulos.

Jaksamista sinne, toivottavasti tulet pian raskaakis uudelleen ja sitten onni kestää.

Vierailija
4/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ennen näin käynyt. No, eteenpäin vaan ja kiitos teille :)