Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla oikeus olla pettynyt/vihainen ?

Vierailija
05.06.2012 |

Eli yks ilta olin tosi kipeenä, makasin makuuhuoneessa enkä pystynyt edes vessaan menemään kun sattui (olen raskaana, oli kaikenmaailman kipuja). Sitten anoppi tuli käymään, makkarin ovi oli kiinni ja mies avasi anopille ulkooven. Anopp sitten käveli suoraan olohuoneeseen ilman että tuli tervehtimään mua tai kysymään miten voin! Ja tiesi kyllä että olen huonos kunnos. Hetken ajan päästä sitten mies tuli sisään ja sanoi jtn että voisin tulla tervehtimään anoppia....

Siis tottakai olisin tullut jos olisin jaksanut edes nousta!! Mutta oonko ainoo jonka mielestä on aika törkeetä että hän ei tullut katsomaan miten voin vaan olettaa että mun pitäis sieltä nousta ja tulla pakosta tervehtimään ??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikävelevä anoppi.

Vierailija
2/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sanonut miehellesi, että anoppi on hyvä ja tulee tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemaa tuskin teit? Tai tosiaan sanoa miehelle että anoppi voisi tulla makkariin, minusta ainakin olisi outoa jos minä makaisin sängyssä kipeänä ja anoppi kutsumatta tulisi viereen voivottelemaan.

Vierailija
4/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkäisi, jos mieheni äiti tai oikeastaan kukaan perheen ulkopuolinen marssisi makuuhuoneeseen.

Mutta onko oikeus tuntea tunteita. Mielestäni ilman muuta on oikeus. Mutta oikeita ratkaisuja ja vastuaksia ei ole olemassa, kuka teki oikein ja kuka väärin. Tunteet on siis ok, mutta mitä niillä tuntella tekee, se ratkaisee onko oikein vai väärin.

Minusta sinun pitäisi ilman mitään syyttelyä kertoa, että olisit kaivannut lepoa ja empatiaa, sen sijaan sinä koit (et voi tietää) kaivattiinkin pirteää ehtoisaa emäntää. Voisit sanoa miehelle, että pahoitit mielesi ja sinusta tuntuu, että helpottaisi, jos hän vaikka nyt jälkikäteen pyytäisi anteeksi. Sinä voisit pahoitella sitä, ettet täyttnyt miehen toiveita.

Vierailija
5/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä anoppi luuli että nukut tai haluat muuten olla rauhassa?

Ehkä olisit voinut sängyn pohjalta huutaa, että heippa anoppi, nyt särkee niin etten pääse ylös, mutta kiva nähdä tms..

Tosin minäkin vedin herneitä nenään raskausaikana paljon pienemmistäkin asioista..

Kaikki koetut tunteet ovat aitoja ja sallittuja, mutta pitääkö vaatia anteeksipyytöä, en usko.

Vierailija
6/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kyllä heti eteisessä sanoi anopille, että mulla on kovia kipuja (kun hän kysyi missä olen), mutta siltikään ei tullut katsomaan. Ja kun mies sitten ajan päästä tuli sanomaan ton että voisin tulla toivottamaan hänet tervetulleeksi, käskin miehen sanoa hänelle että anteeksi etten voi tulla istumaan olohuoneeseen, haluaisin kyllä mutta en voi,nouseminen ja istuminen sattui silloin niin kamalasti.

Tuli vaan tosi loukattu olo, kun mietin että jos menisin itse anopille ja hän kipeenä makais sängyssä niin en tod kehtaisi mennä olkkariin istumaan tms ilman että menisin tervehtimään ja kysymään vointia.

Vierailija
7/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon toisen viestisikään perusteella en vielä loukkaantuisi, toki anopin olisi pitänyt kysyä mieheltäsi, että kannattaako mennä katsomaan, mutta saattoi saada heti ovella sanotusta "vaimo kovin kipeenä"-viestistä sen olon, ettei kannata sua häiritä. Sitä se ainakin meidän perheessä tarkoittaisi.

Sä saatat tarvita enemmän hoivaa raskaana ollessas ja siksi tuntuu tavallista pahemmalta. Ehkä paras muistaa sanoa tarkkaan miehelles, mitä haluat milloinkin.

Vierailija
8/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä ihminen kotonaan olla rauhassa vaikka joku kylään tulisikin,kai se miehesi yksinkin pärjää anopin kanssa?

Vierailija
9/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushuuruissasi :) ?

Minusta toisten makkariin ei mennä, ei varsinkaan jos on sairaana ja tuskissaan.

Mutta vähän ihmettelen useamman lapsen äitinä, mikä sinua niin kovin sattuu? Siitä olisin enemmänkin huolissani. Ei kaiketi ole normaalia, että sattuu niin paljon, ettei pysty olemaan mitenkään päin? Pitäisikö mennä lääkäriin tarkistamaan onko kaikki ok?

Vierailija
10/10 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin lukiessani että se anoppi ois paukannu sinne makkariin, ja siitä mäkin oisin loukkaantunu :) Ootko puhunu lääkärin kans, onko noin kovat kivut normaaleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä