Jos sattuisit kuolemaan juuri nyt, mitkä olisivat olleet viimeiset sananne
(= mitä sanoitte viimeksi)? Voisitteko olla ylpeä viimeisistä sanoistanne?
Kommentit (88)
minä: vie se maitopurkki jääkaappiin
lapsi: se on tyhjä
minä: no huuhtele se sitten ja jätä valumaan
Jos tuntisit minun pienen Ukkoni tietäisit, että yhtään vähempi nimi ei olisi riittänyt tälle niin henkiselle kuin fyysiselle voimalapselle :D
Lapseni Ukko joi limpparia ja röyhtäisi niin, että kuulosti räjähdykseltä. Jo vauva-ajasta lähtien röyhtäilevästä vauvasta on meillä sanottu, että nyt se räjähti. Ukko nauroi makeasti vanhalle vitsille.
mitä pahaa lapsesi on tehnyt saadessaan noin kamalan nimen??!
"Hyviä päiväunia pojat!"
Pari tekstiviestiä olen kyllä laitellut sen jälkeen.
vaatekaupassa taisin sanoa, että haluaisin ostaa kolmenkympin lahjakortin, kiitos.
Miehelle sanoin, että ehkä kantsii suosia tota Instrumentariumia, nähdään kohta, moi. (Soittelin hänen puolestaan läpi kaikki kaupungin optikkoliikkeet ja vertailin näöntarkastushintoja.)
En varmaan voisi erityisen ylpeä olla. Ja toivottavasti tuo asiakas jolle noin sanoin tajuaisi itse olla firmaamme yhteydessä, sillä minä en olisi hänelle soittamassa.
Ahne kissa oli menossa häätämään toisen kissan ruokakupiltaan. :)
Lapsi meni vähän aikaa sitten päikkäreille ja sen jälkeen olenkin ollut tuppisuuna täällä kotona. =D
"Älä nyt ainakaan yksikses murjota.:)"
Aika osuva.
Lopeta se venkoilu! YLÖS! *puuhpuuh* Nyt sinne makuuhuoneeseen! SAATANA!" ...heh.
Lapselle sanoin kun ruokaa laitto lautaselle..
ostin hyönteismyrkkyä ja myyjä selitti varotoimenpiteitä.
Annoin 2v pojalle rekan. Sanoi ensin klekka, enkä ymmärtänyt.
Olisin ehkä jotain fiksumpaakin voinut sanoa viimeisiksi sanoikseni.
...pitäiskö perustaa pj (puujalkavitsi)-toimisto?"
Tästä minut kai sitten muistettaisiin vastedes
kysyin just koiralta lenkin jälkeen, että oliko niin kauhee kakkahätä. Että nyt on helpompi olla...:/
Tässä istuskellessa tuli tuijoteltua nukkuvaa kissaa joka nytkähtelee unissaan. :)
Ehkä jäisi tuo lause hieman mysteeriksi, käsittäisivät sen vihjeeksi kuolinsyystä? :D
Kiittelevälle asiakkaalle puhelimessa.
Kaipa siihen olisi ollut hyvä kuolla.
I would love to spend the rest of my life on the red planet."
Just juteltiin englantilaisen mieheni kanssa siitä hollantilaisten tutkijoiden Mars-projektista, josta uutisoitiin tänään netti-iltalehden sivuilla :)