Jos sattuisit kuolemaan juuri nyt, mitkä olisivat olleet viimeiset sananne
(= mitä sanoitte viimeksi)? Voisitteko olla ylpeä viimeisistä sanoistanne?
Kommentit (88)
että hei sitten, tule aikaisin töistä kotiin.
Ei kauhean paha, kestäisin kyllä kuolla tuollaisten sanojen jälkeen.
"Saatanan tampio! Oli sitten ihan pakko kusta raha-asiat ihan lopullisesti! Sä saat kertoa lapsille että kesälomareissu peruuntuu!"
vikaa on iphonessa ja miksi pitäisi olla nokian lumi 900?
Kaksi murkkua taistelee kumpi saa kumman!!!!!
"Moi moi!"
Aika sopivat viimeisiksikin sanoiksi.
Tämän sanoin lapselleni. Ihan hyvät sanat siis.
Taitaisi olla jälkipolville vähän mystistä pohdittavaa, mutta ei tuota kuitenkaan tarvitsisi hävetä, olisi aika sydämellinen viimeinen tervehdys.
Rakastan sinua, oot tärkeä, aja varovasti ja ei ole kiire töihin ja hyvää työpäivää nähdään iltapäivällä.
Tämä johtuu minusta, koska olen menettänyt läheisen työtapaturmassa ja mietimme silloin jokainen mitkä olivat viimeiset sanat.
Ei sieltä ketään eilenkään tullut
Lapseni Ukko joi limpparia ja röyhtäisi niin, että kuulosti räjähdykseltä. Jo vauva-ajasta lähtien röyhtäilevästä vauvasta on meillä sanottu, että nyt se räjähti. Ukko nauroi makeasti vanhalle vitsille.
Eipä tuosta kovin ylpeä voisi varmaan olla. :D Oon yksin kotona ja mies oli leikannu jääkaapin oveen mielestään hauskan paikallislehden tekstaripalstan tekstarin. Ideana siinä se, miten miehenkin on mukavaa lähteä vaimon shoppailureissuille kesällä mukaan, kun voi tiirailla minihameisia neitosia autossa sillä välin, kun vaimo ostoksilla. Niin pääsipähän tuo ''Ei helvetti'' sitten suustani. Ja nauroin samalla. Ja laitoin miehelle tekstarin, että millon mennään shoppailemaan. :)
juttelin just mieheni kanssa puhelimessa.
Eipä tuosta kovin ylpeä voisi varmaan olla. :D Oon yksin kotona ja mies oli leikannu jääkaapin oveen mielestään hauskan paikallislehden tekstaripalstan tekstarin. Ideana siinä se, miten miehenkin on mukavaa lähteä vaimon shoppailureissuille kesällä mukaan, kun voi tiirailla minihameisia neitosia autossa sillä välin, kun vaimo ostoksilla. Niin pääsipähän tuo ''Ei helvetti'' sitten suustani. Ja nauroin samalla. Ja laitoin miehelle tekstarin, että millon mennään shoppailemaan. :)
"Joo, soita sitten jos lähdettäisi käymään vaikka Kauppatorilla."
sanoin naapurille että nähdään illalla,kun kävi lainaamassa sokeria.
En tiedä voiko sanoista olla ylpeä mutta olen erittäin ylpeä siitä, että huonoista lähtökohdista huolimatta olen onnistunut raapimaan kasaan ihan kelvollisen elämän, rakkaita ihmisiä ympärilleni ja ihan todellista onnea.
Eli peittelin pikkuisimman päiväunille :)
työkaverille "juu on tosi vahvaa kahvia" :)
Lapseni Ukko joi limpparia ja röyhtäisi niin, että kuulosti räjähdykseltä. Jo vauva-ajasta lähtien röyhtäilevästä vauvasta on meillä sanottu, että nyt se räjähti. Ukko nauroi makeasti vanhalle vitsille.
mitä pahaa lapsesi on tehnyt saadessaan noin kamalan nimen??!
No en muista, mut jos mies olis lähellä niin varmaan vielä sanoisin jotain vittumaista koska on just nyt suututtanut mut pahanpäiväisesti. Sitä vois sitten miettiä oman loppuelämänsä.