Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin lapseni opettajan terassilla olut-tuoppi kädessä!

Vierailija
05.06.2012 |

Kävelin töistä lounaalle, ja lapseni opettaja (lapsi menee 2lk) istui baarin terassilla keskellä päivää olut-tuoppi kädessä. Näytti kyllä että ei ollut ensimmäinen tuoppi menossa...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee tämä ope.:P Täällä on kyllä välillä niin hauskoja ketjuja...

Valitettavasti joudun kyllä myöntämään, että oppilaiden vanhempien takia itse vältän tiettyjä baareja/terasseja kesäaikaan, kun tiedän, että ovat heidän kantiksiaan.

Vierailija
22/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä olenkin nähnyt mun lapsen opettajan umpihumalassa ravintolan edessä suutelemassa kiihkeästi jotakin miestä vaikkei ollutkaan hänen kanssaan naimisissa. En kyllä enää päästä meidän Janicaa ja Nico-Pietharya yksin öisin kaupungille ryyppäämään. Miettikää jos olisivat tuon nähneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sua harmittaa, kun itselläsi taitaa olla lomaa muutama hassu viikko :) Kun olet lomalla, silloin varmaan sataa joka päivä, etkä pääse ollenkaan terdelle.

Vierailija
24/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän opet juo, ne asuu koulussa, kertaa aapista päivät ja nukkuu opettajanuoneen sohvalla!

Vierailija
25/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päiväkodin henkilökunta terassilla tuopit käsissä, kun hyvin syvästi uskovainen asiakasperheemme käveli ohitse.

Tervehtivät iloisesti ja toivottelivat mukavaa päivän jatkoa, eivätkä olleet ollenkaan pahoillaan siitä, että vapaapäivänämme näin toimimme.

Vierailija
26/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä olenkin nähnyt mun lapsen opettajan umpihumalassa ravintolan edessä suutelemassa kiihkeästi jotakin miestä vaikkei ollutkaan hänen kanssaan naimisissa. En kyllä enää päästä meidän Janicaa ja Nico-Pietharya yksin öisin kaupungille ryyppäämään. Miettikää jos olisivat tuon nähneet.

mun lapsia enää kouluunkaan kun niillä on siellä näköjään pelkkiä juoppoja opettajina!!

Vierailija
27/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaihtoehtoisesti taukoa rasittavasta raadannasta. Aina on syytä juhlia!

Vierailija
28/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan ihan siviilissäkin, kun hän on mun yhden kaverin vaimo. En laskenut montako olutta hän joi, mutta aika monta;)

Hyvä opettaja silti. Eikä hän ollut silloin töissä.

Vierailija
29/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tänään kolmen lapseni kanssa Korkeasaaressa ja join siideriä klo 12 päivällä!!!

t. Opettaja

Vierailija
30/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin ällöttävää, että pienten lasten opettaja istuu päivät pitkät terassilla... Miettikää jos joku oppilas olisi kävellyt ohi ja nähnyt open siinä kunnossa!

Ap

Sama aloitus ja sama selitys joka kesä.

Vierailija
31/31 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi oppilaitani tai heidän vanhempiaan nähdä kun olen tuoppi kädessä terassilla - tai siideripullo hihassa bussissa. Mutta juuri tästä syystä asun eri kunnan puolella. :) Ei ole aukoton järjestely, mutta suhteellisen toimiva kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme