Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan mies ei halua itselleen jättiläistä 173/90

Vierailija
05.06.2012 |

Niin se vaan on. En jaksa ees haaveilla muusta. Oon dietilläki, mutta mitä iloa jostain suurella vaivalla saadusta 4 kg pudotuksesta tässä ruhossa, ku ei se näy missään. Mä vihaan tätä kroppaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kaksi juttua. Näläntunteeseen pitää tottua ja kova itsekuri päälle. Helpolla et pääse mutta yrittänyttä ei laiteta. Tsemiä!

Vierailija
2/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa kun pitää tuijottaa tätä ihrakasaa koko kesä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaloreita tarkkailemalla, eli syömällä laadukkaammin ja vähemmän. Ei ole olemassa mitään ihmedieettiä jolla tiputtaa 20kg parissa kk et ois rantakunnossa. Tai jos on, nii kilot tulee takas.

Kysymys on elämäntavan muuttamisesta eikä pikadieeteistä. Lopputulokseen saa sit olla tyytyväinen.

Ja miehistä vielä... makuja on moneksi. Toiset haluu, et on jotain mistä ottaa kii, toiset haaveilee anorektikoista. Jotkut harvat sit rakastuu ihmiseen, eikä ulkonäköön! Ei todellakaan voi yleistää.

Vierailija
4/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti sitä. 78 on jo ihan ok. Ja pikkujoulumekkoon voit mahtua jo kokoon 38 mikä on jo hoikahko meidän pituiselle. Silloin painaisit n.66 kg. Tsemiä!

Vierailija
5/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeä kun olet tiukassa rantakunnossa ja kuinka ihanan hyväkuntoisen miehen silloin saat! :)

Tietenkin koko ei estä saamasta miestä nytkään, mutta minusta ainakin on mukavaa kun voi tarjota toiselle sitä mitä itsekin vaatii.

Olen suunnilleen saman mittainen kuin sitä, mutta kiloeroja meillä on yli 35. Kesällä on upea fiilis näyttää hyvältä ja olla bikinikunnossa, etenkin jos on "haku päällä". Tsemppiä! (tosin itsellänikin on tarvettää kiinteytykselle..)

Loppujen lopuksi kilot on vain kiloja, eikä niillä kovin suurta merkitystä elämässä ole, mutta jos ei juuri löydy suurempaa murehdittavaa, niin sehän on upeaa!

Vierailija
6/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

its olen vielä isompi, mutta ei ole ollut ongelmia sen suhteen koskaan. nätti naama, fiksu & laitettu olemus ja hyvä huumorintaju ovat riittäneet ainakin mun tapaamille miehille :)

Vierailija
7/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain miehen saaminen. Kyllä terveys ja hyvä olo tulee olla se tavoite!

Vierailija
8/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vientiä on riittänyt paljon enemmän kuin nuorena ja hoikkana.

Vierailija
9/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt 1200-1600 kcal päivä. Harmittaa vaan kun on niin energiaton olo. Ennen urheilin 4-6 kertaa viikko. Nyt hyvä kun 3 liikuntakertaa saan itselleni pakottamalla tehtyä. Tänään se liikunta tulee pyöräilystä keskustaan 15 min suunta. Ja sit yksi 45 minuutin kuntopiiri torstaina sekä 50 miksan aerobisen treenin varmaan pakotan itseni tekemään crosstrainerilla jonain päivänä. On vaan niin nälkänen ja väsynyt olo koko ajan. Ei jaksa. Syön paljon proteiineja ja kasviksiakin. Saattaa tää olla masennustakin, mieliala laskee tän vähän ruuan takia, verensokeri alempana tai jotain. ap

Vierailija
10/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset ajattelee että sitten kun ne on laihoja/sairaanloisen laihoja niin sitten ne miehet vasta kiinnostuu??? Kyllä ne miehet tykkää ihan normaalin kokoisista ja jopa hieman pyöreämmistä naisista. Tietty poikkeuksia löytyy en kiellä, mutta kyllä noilla mitoilla miehen saat. Älä stressaa! Tärkeää on miten itsesi näet ja se välittyy eteenpäin. Jos olet itsevarma ja hehkut kesän intoa niin varmaan tarraa joku hihasta.

terv. 160/77

Vierailija
11/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on. En jaksa ees haaveilla muusta. Oon dietilläki, mutta mitä iloa jostain suurella vaivalla saadusta 4 kg pudotuksesta tässä ruhossa, ku ei se näy missään. Mä vihaan tätä kroppaa.

näet itse itsesi "rumana" ja luulet, että niin muutkin tekevät. Ongelma on usein vain itsensä rakastamisen vähyys ja itsensä muokkaamisen tarve jota ympäröivä maailma asettaa meille. Itseäsi varten sä elät, joten kun olet iloinen omana itsenäsi niin varmasti tulee kymmeniä miehiä eteen jotka pitävät sua kauniina. Sen sijaan neuroottisesta laihduttajasta ei tykkää kukaan.

T. Mies 70kg joka rakastaa kaunista 100kg vaimoaan

Vierailija
12/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mistään mallinmitoista kiinni. Tavalliset suomalaiset miehet haluaa tavallisen suomalaisen naisen -koska nekään ei saa niitä mallin näköisiä! Ne tosi hyvännäköiset ja mega-sporttiset seurustelee keskenään.

Mä en ole koskaan ollut tosi hoikka. Mulla on tosi leveä lantio ja silloinkin kun olin mielestäni tosi hyvässä kunnossa, painoin 69kg (olen 170cm pitkä). Silloin mulla on vientiä niin, että tukka pöllysi ;) Olin parikymppinen opiskelija ja sitä elämää elettiin muutama vuosi ja kyllä, sain niitä hyvännäköisiä sporttimiehiä, jos halusin.

Kuitenkin aviomiehekseni valitsin todella karismaattisen miehen. Hänellä oli kyllä mahaa, mutta ei mikään läski (173cm - 95kg). Mutta ihana, ihana mies.

Olen itse ollut suunnilleen aina siinä 75kg (+/-) painossa mutta nyt lasten jälkeen painoni nousi 88kg:n paikalle ja vaatekoko alkoi siirtyä 44/46 linjalle, mikä ahdisti. Laihdustuspäätös lähtikin halustani mahtua pienempiin vaatteisiin ja etten näyttäisi valokuvissa niin törkeältä possulta.

Eli kuten joku sanoi, jos ainoa motivaatiosi on saada mies, on tilanne väärä. Jos vaikka laihdut ja saat miehen (en tajua tätä yhtälöä) ja teillä menee poikki -lihot erittäin todennäköisesti takaisin vielä lihavammaksi. Voi myös olla, että laihdutat painoon 65kg etkä silti saa miestä -ja sitten katkeroidut että teit kaiken "turhaan" ja lihot takaisin.

Laihduta itsesi takia! Ja muuten, 1200kcal on TODELLA VÄHÄN! Jos jatkat noin rankkaa dieettiä, on suuri riski ettet jaksa painaa.

Mä olen laihdunut nyt kevään aikana 8kg syömällä 1900-2000kcal päivässä! Ja ei ole nälkä.

Vierailija
13/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukkelini iski mut, kun olin 176/90+ :)

Vierailija
14/14 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis sinulle arvon nro 12.