Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pienet arjessa ärsyttävät asiat

Vierailija
05.06.2012 |

Mulla kiehahtaa pään sisällä joka kerta, kun mies käyttää lapset suihkussa. Mies käyttää sujuvasti kaikkien pyyhkeitä sekaisin, nytkin tuolla tyttö tuli suihkusta minun pyyhe päälläni. Niin ja ne pyyhkeet jätetään tietysti märkinä lojumaan lattialle tai tuolille, vaikka olen sata kertaa pyytänyt ripustamaan ne johonkin kuivumaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan kolme lastani täysin yksin. Me molemmat olemme työelämässä, mies sentään tekee ruoan kun tulee töistä kotiin ennen minua. Niin ja hakee nuorimman lapsen tarhasta. Muuten hoidan AIVAN KAIKEN yksin ja olen aina hoitanut, vauva-ajankin. Ikinä mies ei vaihtanut vaippoja, ei syöttänyt, ei mitään. Olen asiasta maininnut myös anopilleni niin hän vain puolustelee poikaansa "miekin hoidon lapset itse" ARGH... käytännössä olen yksinhuoltaja. Joskus eroa pohdiskellessa kaikki ystäväni järkyttyvät, eivät ymmärrä miten hölmöläisen hommaa on pyörittää kaikkea yksin kun olemme sentään hei perhe! Miehelle sanominen ei ole auttanut.

Vierailija
22/22 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahansa, niin yksi työkaveri kääntää puheen aina minä ja minun perheeni -yksinpuheluun. Minä tiedän siitä perheestä ihan kaiken. Mitähän ne perheen teinit sanoisivat, jos kuulisivat, mitä kaikkea äiskä heistä töissä puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi