Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan lapset käyvät sääliksi

Vierailija
05.06.2012 |

isukki on opettaja ammatiltaan ja kesäloma siis melkoisen pitkä mutta 2 pientä lasta jatkavat vaan hoidossa. Mies siis aloitti lomailun nyt mutta lapset ovat kuulemma koko kesäkuun vielä hoidossa jotta iskä saa levätä rauhassa. Vaimonsa on yrittänyt puhua miehelle mutta tuloksetta...:(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikuinen, mies nainen, mikä vaan. En vaan enää jaksa kauheasti tätä ikuisuusaihetta kommentoida. Itselläni ei tukiverkkoa ensinkään ja silti olen tuota mieltä.

Olen aikanaan saanut selitellä, miksi lapseni EIVÄT ole virikehoidossa, kun olin vauvan kanssa kotona..

Kannatan subjektiivisen päivähoido-oikeuden poistamista, kivittäkää vaan, kiitos

Vierailija
42/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lapsiaan jaksaakseen? Kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä että onko kyse aidosta levon tarpeesta (ja jos on niin psukiatrille) vai onko kyseessä vain ja ainoastaan laiskottelu ja helpommalla pääseminen.

Todella moraalitonta viedä lapsia 1kk ajan hoitoon kun itse on kotona.

t.Maiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikuinen, mies nainen, mikä vaan. En vaan enää jaksa kauheasti tätä ikuisuusaihetta kommentoida. Itselläni ei tukiverkkoa ensinkään ja silti olen tuota mieltä.

Olen aikanaan saanut selitellä, miksi lapseni EIVÄT ole virikehoidossa, kun olin vauvan kanssa kotona..

Kannatan subjektiivisen päivähoido-oikeuden poistamista, kivittäkää vaan, kiitos

Vierailija
44/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta, lapset pitäisi vangita ydinperheen muurien sisään koko kesäksi?! Ja kaikista lapsista tehdä oman egon jatke, vallankäytön kohde, jolla aikuinen voi vain päteä?!

Sinustako lasten tulisi oppia tuntemaan vain omat vanhemapansa, jotka vain ja vain ainostaan tietävät, mikä on lapselle parasta.

Lapset pitääkin teljetä kotiin, ettei he vain oppisi tuntemaan erilaisia aikuisia ja lapsia.

Vierailija
45/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on temperamenttisemmat ja seurallisemmat lapset kuin toisilla. Täällä sitten valitatte, kun lapset tappelevat turhautuneina kotona, kun taas hoitopäivän jälkeen teillä olisi hyvällä tavalla väsyneemmät ja onnelliset lapset.

Ihan ok, kun isä tai äiti pitää alkukesästä omaa lomaa. Olisi ihan eriasia, jos lapset olisivat koko kesän hoidossa, mutta sitähän ei kysytty. Jokaiselle lapselle vähintään neljä viikkoa kesälomaa yhdessä perheen kanssa!

Vierailija
46/46 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan meistä tietää, että häiriökäyttäytymiset yms. ovat lisääntyneet kouluissa ja koulutyöt ei enää ole pelkkää opettamista ja tuntien suunnittelua vaan monimuotoisten ongelmien ratkaisua, että siinä vedetään ihminen hyvin ääri rajoille asti, sitä ei vaan enää jää voimia omalle perheelle.

Uskokaa pois, pitkästä lomasta jää sitä aikaa myös perheelle. Parempi isä on levännyt isä, kun loppuunpalanut.

Miten paljon te vietätte lomaa perheenä?! Kuukaudenko?! Missä teidän lapselle on tämän ajan?! Ulkoistetussa hoidossa?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi