G: Ammattisi ja palkka bruttoina - rehellisesti :)
Itse olen sairaalan osastosihteerin ja bruttopalkka 1960 e / kk:ssa ja mikä parasta: olen ihan tyytyväinen, niin työhön kuin palkkaankin :)
Kommentit (97)
missä maassa, sitä en kerro! ihan tyytyväinen olen. Mies voisi olla kyllä hieman nuorempi.
että ammattisi ja palkka burritoina. Alkaa tämä dieetti vissiin aiheuttamaan jo näköharhoja....
Taitais olla hiilaripommin paikka. :D
n. 3100 euroa. Työhön kuuluu myös esimiesvastuuta.
Bruttopalkka on vuodessa noin 105-115 000 eur. Palkasta noin 45% on laskutukseen perustuvaa, muu kiinteää.
myös sairaalassa osastonsihteeri, palkkaa en nyt eurolleen muista, mutta se on piirun yli 2000 euroa, kympeistä puhutaan
vaihtelee hieman riippuen työpäivistä, mutta tämä keskimäärin. Kaksi lasta, 30v, omakotitalo, miehen palkka liikkuu samoissa summissa. Liitto maksaa soviteltua joskus satasen, pari päälle tohon.
Sossun luukulla ei olla koskaan käyty, eikä Kelakaan mitään maksa, eikä pappa betala. Nii.
Kuukausipalkka 3200e ja päivystykset päälle.
vuorojen mukaan lisää 400-1000 €/kk
En ole ollut töissä liki puoleen vuoteen, enkä tiedä, pystynkö palaamaan. Sairaspäiväraha on nettona 2000€.
1800e/kk on peruspalkka, lisät ja kilometrikorvaukset vaihtelee.
Rakastan työtäni, palkka voisi olla parempi, mutta tällä pärjätään ja säästöönkin jää.
n. 3100 euroa. Työhön kuuluu myös esimiesvastuuta.
Itse olen vientikoordinaattori. Palkka 2700e/kk + bonareita kerran vuodessa.
tarkkaa nimikettä en kerro, mutta IT-alalla asiantuntijatehtävissä, DI:n paperit, palkka noin 3500 eur / kk. Ihan tarkkaa summaa en edes tiedä, kun olen vanhempainvapaalla tällä hetkellä ja indeksikorotukset tuli tässä välissä.
Tasan ei käy tasapuolisesti opetusalalla palkat... MItä en ymmärrä lainkaan. Luokanopettaja 2600 brutto, työmäärä on varmasti suurempi kuin esim. lukion lehtoreilla.
Tasan ei käy tasapuolisesti opetusalalla palkat... MItä en ymmärrä lainkaan. Luokanopettaja 2600 brutto, työmäärä on varmasti suurempi kuin esim. lukion lehtoreilla.
Tähän olisi mukava kuulla perusteluita luokanopelta. En oe itse ope, mutta lähipiirissä on sekä luokanopettajia että aineenopettajia niin yläkoulussa kuin lukiossa...
että ammattisi ja palkka burritoina. Alkaa tämä dieetti vissiin aiheuttamaan jo näköharhoja....