Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan äiti pyörätuolissa

Vierailija
04.06.2012 |

Voiko pyörätuolissa ikänsä ollut saada avustajan vauvan hoitoon jos tulee raskaaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit saada. Avustajahan tekee niitä asioita, mitä sinä itse et pysty vamman vuoksi :) Onnea perheenperustamissuunnitelmille :D

Vierailija
2/8 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa, saisiko, mutta luulisin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustajaa vauvan hoidossa tarvitsee?

Vierailija
4/8 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isäkin tuolissa, asutteko yhdessä? Kerro nyt hieman lisää? Pystytkö huolehtimaan lapsesta? Moni otetaan huostaan, jos vanhempi ei itse kykene huolehtimaan lapsensa perustarpeista...surullista, mutta totta.

Vierailija
5/8 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsen isäkin tuolissa, asutteko yhdessä? Kerro nyt hieman lisää? Pystytkö huolehtimaan lapsesta? Moni otetaan huostaan, jos vanhempi ei itse kykene huolehtimaan lapsensa perustarpeista...surullista, mutta totta.

Pitää olla kyllä moniongelmainen eikä pelkästään pyörätuolissa, jos ei kykene lapsestaan huolehtimaan, huolimatta siitä että jalat ei toimi.

Vierailija
6/8 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli muistaakseni perhetyöntekijä apuna kun mies oli töissä.

Vierailija
7/8 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin lämpimästi suositella: http://www.healingrooms.fi/

Vierailija
8/8 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: VOI! :)

Minä olen äiti ja  pyörätuolissa. Minulla on henkiökohtainen avustaja avustamassa päivittäisissä toiminnoissa ja lisäksi minulla on lapsi, jonka hoitoon avustaja myös osallistuu. En ole moniongelmainen ja minulla on myös työssäkäyvä aviomies. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi