Vauvan äiti pyörätuolissa
Voiko pyörätuolissa ikänsä ollut saada avustajan vauvan hoitoon jos tulee raskaaksi?
Kommentit (8)
en osaa sanoa, saisiko, mutta luulisin niin.
avustajaa vauvan hoidossa tarvitsee?
Onko lapsen isäkin tuolissa, asutteko yhdessä? Kerro nyt hieman lisää? Pystytkö huolehtimaan lapsesta? Moni otetaan huostaan, jos vanhempi ei itse kykene huolehtimaan lapsensa perustarpeista...surullista, mutta totta.
Onko lapsen isäkin tuolissa, asutteko yhdessä? Kerro nyt hieman lisää? Pystytkö huolehtimaan lapsesta? Moni otetaan huostaan, jos vanhempi ei itse kykene huolehtimaan lapsensa perustarpeista...surullista, mutta totta.
Pitää olla kyllä moniongelmainen eikä pelkästään pyörätuolissa, jos ei kykene lapsestaan huolehtimaan, huolimatta siitä että jalat ei toimi.
Äidillä oli muistaakseni perhetyöntekijä apuna kun mies oli töissä.
Vastaus kysymykseesi: VOI! :)
Minä olen äiti ja pyörätuolissa. Minulla on henkiökohtainen avustaja avustamassa päivittäisissä toiminnoissa ja lisäksi minulla on lapsi, jonka hoitoon avustaja myös osallistuu. En ole moniongelmainen ja minulla on myös työssäkäyvä aviomies. :)
Kyllä voit saada. Avustajahan tekee niitä asioita, mitä sinä itse et pysty vamman vuoksi :) Onnea perheenperustamissuunnitelmille :D