Mitä mieltä olett minusta, aion käyttää työttömyyspäiväni loppuun asti
enkä yritä vakavati töihin ennen kuin ne on käytetty.
Mitä mieltä???
Kommentit (5)
Tai jos työkkäri vaatii sua menemään jollekin kurssille tms... Millä perustelet sen ettet voi ottaa niitä vastaan, siis millä perustelet sinne työkkäriin sen.
menen.
Työhön osoituksista ei ole pelkoa. Minulle soveltuvia työtehtäviä ei kukaan tervejärkinen yritys hae työkkärin kautta.
Viimeksi olin toimitusjohtaja haussa mukana. Harvemmin niitä työkäristä. CV on myös sellainen että tuskin työkkärin täti koskaan löytää tai kohtaa mitään tehtävää, jota kehtaisi minulle tarjota. No toisaalta kaikki on mahdollista....
ap
Jostain joku headhunter iskee kyntensä juuri sinuun kiinni ja vielä heti, kun sinä vain päätät lähteä töihin?
Jostain joku headhunter iskee kyntensä juuri sinuun kiinni ja vielä heti, kun sinä vain päätät lähteä töihin?
Pitää headhunttereille lähetellä CV:tä. Onhan siinä riski että pitää heti lähteä töihin. Toivon kuitenkin että saan lepäillä ja kouluttaa itseäni itselleni kiinnostaviin tehtäviin ja otta rennosti elämään uutta näkökulmaa kaikessa rauhassa. Ainahan voi sopia aloituspäivämääräksi vähän pidemmälle.
No myönnetään että ei tässä maailman tilanteessa ole hirveästi kysyntää, siksikin kiva opiskella itselle toinen akateeminen tutkinto "tässä paremman puutteessa".
Opiskella ei voikaan sitten kun on työelämässä. Nyt vedän kaulaa kaikkiin "kilpailijoihin". Oikeastaan aika kivaa puuhaa...
Ei kyllä mikään iso hinku tlihin, ennen kuin "se oikea" löytyy.
ap
elämäntilanne oli sellainen että varmasti olisin ollut jollakin uupumuslomalla tai ainakin hiton huono työntekijä, tuona aikana keksin myös mitä isona haluan tehdä ja kouluttauduin uuteen ammattiin, jossa nyt olen 10v kiltisti maksanut veroja ja iloisella mielellä olen nuo vuodet käynyt mielekkäissä töissä ja aion jatkaa mahdollisimman pitkään.