Mitä sanotte tästä: Kämppikseni tuli vastaan kaupungilla minun mekossani.
Asun opiskelijasolussa amerikkalaisen tytön kanssa, joka on vaihdossa Suomessa. Olin poikaystäväni luona pari yötä ja palaamassa äsken kotiin, kun solukämppikseni käveli kadulla vastaan. Hänellä oli minun mekkoni päällään! Olin niin äimistynyt, etten osannut sanoa mitään ja kämppiskin vain moikkasi ja jatkoi kiireesti matkaansa. Meillä ei ole ollut tapana pitää omien huoneittemme ovia lukossa ja olen luottanut kämppikseeni. Kaikki onkin mennyt ihan mukavasti viime syksystä lähtien. En ole kieltänyt koskemasta tavaroihini, mutta olen olettanut, ettei hän niihin koske. Keittiössä ollaan sovittu, että toisen astioita saa käyttää, jos haluaa, kunhan sitten tiskaa ne. En jotenkin olisi uskonut, että hän kysymättä lainailee mitään. Minähän olisin voinut esimerkiksi tänään tarvita sitä mekkoa. Ja vaatteet ovat minusta aika henkilökohtaisia tavaroita.
Olen nyt täällä kämpillä, kämppis on jossain minun mekkoni päällään. Mitä ihmettä sanon, kun hän tulee takaisin?
Kommentit (49)
jos on käynyt tonkimassa sun vaatekaappias ilman lupaa niin todella outoa käytöstä.
Mutta toisilla vaan on oudot tavat ja jotkut olettavat, että mikä on sun, on myös sen, kaikki on samassa kämpässä yhteistä jne. tee pelisäännöt selväksi.
Imperialisti on just tollanen joka tulee pieneen maahan ja kuvittelee voivansa suurvallan edustajana sikailla miten huvittaa. Ostais omat kledjunsa.
kiellä kaikki tästedes. Myös tv:n katselu huoneessasi. Tai ei tarvi kieltää, pidät vaan huoneen lukittuna.
Kerro toisellekin kämppikselle, että tajuaa lukita huoneensa.
että oot koko kevään lainaillut hänen alushousuja. Mutta palautit kyllä lainan jälkeen takas kaappiin... tosin pesemättä kun et ehtiny.
Tietysti otat puheeks.
niin sanot vaan että sulla ei oo paljon rahaa ja halusit vähän vaihtelua iltamenoihis.
t.22
tuo luvatta lainailu on muuten varastamista. eli ihan aiheesta voit hänelle ystävällisesti sanoa ettei ota kaapistasi mitään ilman lupaa.
imperialisti se sun kämppikses, ap.