Miten varmistua Louis Vuitton -laukkujen aitoudesta?
Eli tädiltäni jäi perinnöksi kaksi Louis Vuittonin laukkua, tallessa oli myös dustbagit mutta mitään kuittia tms. niiden ostamisesta ei löytynyt.
Omasta mielestäni Vuittonin laukut on kuosiltaan tosi rumia ja siksi tahdon ne myydä eteenpäin. Laadukkailta nämä minulla olevat laukut vaikuttavat mutta miten voin saada selville, ovatko ne aitoja? Kun eikös se piraattien myyminen aitona tavarana ole rikollistakin? Ajattelin viedä laukut kirpparille hintaan 50e kappale...
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2012 klo 19:15"]
Eli tädiltäni jäi perinnöksi kaksi Louis Vuittonin laukkua, tallessa oli myös dustbagit mutta mitään kuittia tms. niiden ostamisesta ei löytynyt.
Omasta mielestäni Vuittonin laukut on kuosiltaan tosi rumia ja siksi tahdon ne myydä eteenpäin. Laadukkailta nämä minulla olevat laukut vaikuttavat mutta miten voin saada selville, ovatko ne aitoja? Kun eikös se piraattien myyminen aitona tavarana ole rikollistakin? Ajattelin viedä laukut kirpparille hintaan 50e kappale...
[/quote]
[/quote]
Jos vie LV:n Helsingin liikkeeseen tarkistaakseen aitouden maksaako se jotain? Ja onko se ok käydä tarkistamassa autous?
Ainoa tapa varmistua näiden laukkujen aitoudesta on ostaa ne kyseisen merkin omista liikkeistä.
Väärennöksen ostaminen ja myyminen kun on rikos, monessa muussa EU-maassa siitä voi saada monen tuhannen euron sakot ja jopa vielä vankilatuomion päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:52"]
Jos vie LV:n Helsingin liikkeeseen tarkistaakseen aitouden maksaako se jotain? Ja onko se ok käydä tarkistamassa autous?
[/quote]
kokeile? pahimmassa tapauksessa voivat kai soittaa paikalle poliisin jos tunnistavat laukun piraattikopioksi?
olen ostanut LV:ni huutonetin kautta luotettavilta myyjiltä ja he ovat ainakin sanoneet että "voit halutessassi käydä tarkistamassa kaukun aitouden Helsingin myymälässä.." en tiedä maksaako se mitään..
En huolisi sitä ruskeeta rumaa käslaukkua
Onko Helsingin Vuittonin myyjillä taitoa ja tietoa tunnistaa väärennös, epäilen. Ainakaan vanhemmista malleista.
Hei oikeasti, kai niillä on LV-liikkeessä parempaakin tekemistä kuten tuotteiden MYYMINEN, sen sijaan että istuisivat siellä päiväkaudet arvioimassa aikuispissisten kirppari jne. laukkujen aitouksia??!
Huuto netti on taynna huijareita, tiedoksi vaan.
Minä olen käynyt 3 kertaa tarkistuttamassa (kerran myyjänä ja 2 kertaa ostajana) ja aina ovat ystävällisesti tarkistaneet ja aidoksi todenneet, eikä ole maksanut mitään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 09:21"]
Huuto netti on taynna huijareita, tiedoksi vaan.
[/quote]
siinä yksi.