Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin kielletyt ja salatut tunteet...

Vierailija
04.06.2012 |

En rakasta yhtä lapsistani. On luonteeltaan niin villi, haastava ja todella jääräpää. Me otamme koko ajan yhteen ja kauhulla odotan murrosikää. Toisinaan toivoisin, ettei koko lasta olisi olemassa.

Ei mulla muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin teit sen lapsen?

Vierailija
2/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on tähän tilanteeseen syytön osapuoli. Jos äiti ei kykene rakastamaan lastaan ehdoitta voi äiti katsoa peiliin. Lapsiparka sääliksi käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin teit sen lapsen?

ai olisko lapsen luonteen voinut jotenkin tietää etukäteen?

Vierailija
4/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on tähän tilanteeseen syytön osapuoli. Jos äiti ei kykene rakastamaan lastaan ehdoitta voi äiti katsoa peiliin. Lapsiparka sääliksi käy!

en oikeasti voi ymmärtää sinua.

Vierailija
5/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni (yksi heistä) on myös villi jääräpää, joka ei ota uskoakseen. Joinakin päivinä tuntuu, että voimat menevät kokonaan. Ja toisina mustina hetkinä tuntuu, että en rakasta koko lasta. Mutta silti sisimmässäni tiedän, että rakastan häntä. Enkä osaa kuvitella elämää ilman häntä.

Vierailija
6/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen. minullakin oli joku aika sitten viileä suhde yhteen lapsistani. se luultavasti tulee muuttumaan ajan kanssa. kuten minulla. yritä löytää lapsesta hyviä puolia. ja yritä varata pari kertaa viikossa aikaa jolloin olet vain tämän kyseisen lapsen kans muutaman hetken. vaikka kävelyretken tms. ikään sopivan puuhan parissa. kun mukavia yhteisiä muistoja kertyy, on riehumiskohtauksia helpompi jaksaa. tsemppiä!

Vierailija
7/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet lapsen niin otat sen riskin että hän on vittupää tai itse kasvatat hänet vahingossa sellaiseksi. Tietysti toivoit unelmaprinssiä, joka itse vaihtaisi vaippansa, ei kiukuttelisi ja peittelisi sinut iltaisin sänkyyn sen jälkeen kun olisi kokannut sinulle gurmeeateriat.

Koska ihmiset oikeasti heräävät todellisuuteen? Jos itse tekisin lapsen niin varautuisin kyllä pahimpaan.. Jos yhtään tiedät aiheesta niin melko suuri osa lapsista ei ole niitä tulevia menestyjiä tai muutenkaan mitään niin loistoveikkoja. Olet nyt kuitenkin sitoutunut katselemaan sitä varmaan 5vuotta ainakin.. Onnea hienosta valinnasta.

Ainiin. Sen vittupään kasvattaminen maksaa todennäköisesti yhteensä lähemmäs 100000e joille itse ehkä keksin muuta käyttöä.

Vierailija
8/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti silti lisääntyvät. Minusta ihminen ei sovi vanhemmaksi jos ei kykene rakastamaan omaa lastaan sellaisena kuin hän on. Yleensähän lapsen ongelmat lisääntyvät juuri sen takia että vanhempi hylkii häntä.

Vierailija
9/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät myöskään kykene rakastaa itseään.

KAikki negatiivinen katsotaan vääräksi ja se tahdotaan piestä meistä pois hinnalla millä hyvänsä.

Kuten tässä ketjussa näkyy: Ei kestetä sitä että ap ei kykene rakastamaan omaa lastaan.Ap ei ehkä itsekään siedä sitä tunnetta(sen puutetta) itsessään, eikä tämä sietämättömyys johda mihinkään.

Valitettavasti silti lisääntyvät. Minusta ihminen ei sovi vanhemmaksi jos ei kykene rakastamaan omaa lastaan sellaisena kuin hän on. Yleensähän lapsen ongelmat lisääntyvät juuri sen takia että vanhempi hylkii häntä.

Vierailija
10/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tavallaan ymmärrän sua ap. Mulla on kolme poikaa, ja täytyy myöntää, että tunteeni heitä kohtaan ovat hieman erilaiset... ja totuus on se, että tunteeni ovat viileimmät sitä lasta kohtaan, joka on heistä ns. hankalin... :/

rakastan toki häntäkin, ja voi hyvin olla, että ennen pitkää hän onkin se, joka on kaikkein rakkain! tässä on vielä murrosiät yms kaikilla edessä.

mutta kyllähän se pistää äidin ja äidin tunteet koville jos on koko ajan rissausta, kiukuttelua ja kiusantekoa. mutta kuten joku jo ehdottikin, joku kiva yhteinen tekeminen kahden kesken voisi piristää..?

Vierailija
11/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ettet voi kontrolloida elämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi