En ole tehnyt tänään mitään.
Paitsi pessyt pari koneellista pyykkiä ja surffannu netissä. Haluatko kysyä multa jotain?
Kommentit (17)
Lapsista ja niiden teosta? Onko ihmisiä jo nyt liikaa ja miksi lapsia pitää tehdä? Entä minkä takia yh-äidit valittavat, että elämä potkii heitä päähän, vaikka oikeasti he itse ovat potkaisseet itseään päähän?
Jos teet lapsen, sitoudut hoitamaan häntä oli hän lähes millainen tahansa ja muuttui elämäsi lähes miten tahansa. Miksi niin moni haluaa sitoutua tälläiseen? Ei tyhjyyden tunne sisältä katoa sillä, että vääntää muksun..
koska en ole minäkään tehnyt juur mitään.
Lapsista ja niiden teosta? Lapset on ihania ja niiden tekeminen myös. Omat kaksi ovat maailman rakkaimmat ja ihanimmat.
Onko ihmisiä jo nyt liikaa ja miksi lapsia pitää tehdä? Lisääntyminen on luonnon sanelemaa niin ihmisillä kuin eläimillä. Ei kai sille luonnolle mitä voi, tai jotkut vissiin voi ajatella enemmän järjellä kuin antaa biologian viedä.
Entä minkä takia yh-äidit valittavat, että elämä potkii heitä päähän, vaikka oikeasti he itse ovat potkaisseet itseään päähän? Olen yh enkä kyllä valita enkä koe potkaisseeni itseäni päähän. Olen onnellisempi nyt eronneena kuin kurjassa liitossa. Yh:t yleistetään aina tietynlaisiksi, sama jos sanoisi että kaikki Mirjat toimii tietyllä tavalla...
Jos teet lapsen, sitoudut hoitamaan häntä oli hän lähes millainen tahansa ja muuttui elämäsi lähes miten tahansa. Miksi niin moni haluaa sitoutua tälläiseen? Kyllä se lapsi vaan tuo sisältöä elämään. Kun saa hoivata ja huomaa onnistuvansa. Vähän kuin kasvimaata hoitaisi ja satoa korjaisi :)
Ei tyhjyyden tunne sisältä katoa sillä, että vääntää muksun. Ei välttämättä, mutta kyllä sitä tuntee olevansa tärkeä kun joku minuakin tarvitsee.
maailma tässä jotain oleellista menettänyt?
Sattui onneksi sopivasti silmiin tämä.
Mäkään en ole tehnyt tänään mitään muuta kuin pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja surffannut netissä.
Turhauttaa jo istua tässä, mutta ei muutakaan keksi.
kun olet surffannut vauvapalstalla?
ps. kuka muuten ihan oikeasti jaksaa tuhlaa kauniin päivän koneella. Sen ymmärrän jos töissä on pakko, mutta jos olet koneella niin miten jaksaa tuhlata aikaansa tällaiseen tuntikausia.
ps. kuka muuten ihan oikeasti jaksaa tuhlaa kauniin päivän koneella. Sen ymmärrän jos töissä on pakko, mutta jos olet koneella niin miten jaksaa tuhlata aikaansa tällaiseen tuntikausia.
Tässä saa hyvin vaan olla, on niin aivotonta hommaa :D
Lapset leikkii omikseen ja pyörii lähellä koko ajan.
Sattui onneksi sopivasti silmiin tämä.
Mäkään en ole tehnyt tänään mitään muuta kuin pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja surffannut netissä.
Turhauttaa jo istua tässä, mutta ei muutakaan keksi.
Pari koneellista pyykkiä olen pessyt ja käyttänyt koiran ulkona. Muuten vaan istunut koneella. Mies hoitanut ruuanlaiton sun muut.
Mutta jokainen löytää keinonsa rentoutua omalla tavallaan. Tärkeintä, että löytää.
Mutta minä en ehkä tykkää koneella roikkumisesta siksikään, että istuminen on aika rankkaa selälle ja kroppa tarvitsee liikuntaa ja parhaiten rentoudun puuhastelemalla jotain kevyttä ja mukavaa.
surffata voi myös sohvalla selällään :D
Mutta jokainen löytää keinonsa rentoutua omalla tavallaan. Tärkeintä, että löytää.
Mutta minä en ehkä tykkää koneella roikkumisesta siksikään, että istuminen on aika rankkaa selälle ja kroppa tarvitsee liikuntaa ja parhaiten rentoudun puuhastelemalla jotain kevyttä ja mukavaa.
Oon käyny tänään töissä, kaupassa, tiskannut, tehnyt ruokaa, imuroinut, luutunnut ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä, mutta ei ollu kauakana ettenkö olis vaa rojahtanu koneelle ja antanu olla..
Itellä ainaki auttaa se ku tulee töistä tai nousee aamulla ni ei vaa yksinkertaisesti jämähdä koneelle vaan lähteel iikkeelle :)
Olen rentoutunut täydellisesti!
-ap
Oon käyny tänään töissä, kaupassa, tiskannut, tehnyt ruokaa, imuroinut, luutunnut ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä, mutta ei ollu kauakana ettenkö olis vaa rojahtanu koneelle ja antanu olla..
Itellä ainaki auttaa se ku tulee töistä tai nousee aamulla ni ei vaa yksinkertaisesti jämähdä koneelle vaan lähteel iikkeelle :)
koska rentoutuminenkin on tärkeää, sitä mä oon ite vaan tehny viime aikoin jo vähä liikaa että oon tyytyväinen et tuli siivottua :)
t. voittajafiilis
maailma tässä jotain oleellista menettänyt?