Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko epäkohtelias työnantajani kohtaan, koska ilmoitan irtisanoutumisestani

Vierailija
04.06.2012 |

tasan 2 viikkoa ennen kuin lopetan työt? Irtisanomisaikani on juuri tuo 2 viikkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että on irtisanoutumisen jälkeen töissä enää vaan sen irtisanomisajan?

Vierailija
2/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään epäkohteliasta todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin epäkohtelias ja ilmoitin yllättäen irtisanoutumisestani, niin etten tulisi enää seuraavana päivänä töihin. Olisin saanut sairaslomaa loppuajaksi jos olisi ollut pakko, joten pomo suostui järjestämään niin ettei tarvitse tulla kahdeksi viikoksi kitumaan enää.

Palkka oli perseestä, työtehtävät olivat fyysisesti rankkoja ja henkisesti uuvuttavia, työvuorot suunniteltiin mitään kysymyttä vaikka pomo oli luvannut että kaikkien toiveet otetaan huomioon (koskaan ei otettu), ohjeita ja menetelmiä muutettiin jatkuvasti eikä niistä tiedotettu niin me työntekijät saimme sitten ihmetellä että mitenkäs tällä kertaa toimitaan. Tai jos tehtiin vanhojen ohjeiden mukaan niin saatiin valituksia jälkikäteen. Jne. jne.

Joten kun tuli mahdollisuus irtisanoutua niin en paljoa välittänyt siitä olenko epäkohtelias vai en.

Vierailija
4/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen otteeseen töissä samassa työpaikassa.

Ekalla kerralla minulle ilmoitettiin lähes vuoden työskentelyn jälkeen eräänä aamuna, että tämä on sitten viimeinen työpäivä. Ei mitään selityksiä.

Pari vuotta myöhemmin olin taas samassa paikassa töissä. Tulin raskaaksi. Ilmoitin vuokrafirmalle hyvissä ajoin äitiyslomalle jäämisestäni, mikä siis tässä tapauksessa tarkoitti lopareita.

Työpaikalla sanoin työnjohtajalle sitten eräänä kauniina päivänä, varsinaiselle työnantajalleni eli henkilöstövuokrausfirmalle asiallisesti ajoissa ilmoitetun äitiysloman koittaessa, että huomenna on sitten meikäläisen viimeinen työpäivä. Ai että sitä ilmettä. Ei ollut vissiin vuokrafirmasta paljon sinne työpaikalle erikseen asiasta ilmoiteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä