aletaan boikotoimaan lapsettomia häitä
eiköhän sekin villitys loppuisi siihen!
Tarkoitan, että minusta valinta omien lapsien mukaan ottamisesta on vanhempien. Eikö ole oikeutettua ottaa omat lapsensa juhliin jos haluaa?
Joten jospa nyt sitten jätämme tästä lähin menemättä juhliin kun emme saa lastenhoitajaa. Kyllä paria harmittaa kun 2/3 vieraista jää kotiin...kun ei tule sitten lahjaakaan.
Olen ollut kyllä useastikin ilman lapsiani häissä, mutta olen valinnut sen itse eikä sitä ole määritelty kutsussa. Tästä lähin en mene häihin ollenkaan minne lapsenni oeivät ole tervetulleita!
Kommentit (10)
Tuskin hääparia paljon hetkauttaa jos sinä ja perheesi jää tulematta häihin.
Parempi niin.
Se on hääparin oma valinta ketä juhliinsa kutsuu ja kutsuttujen asia on päättää meneekö vai eikö.
Itsekästä alkaa märisemään että kaikkien hääparien on haluttava lapsia häihin vain sen takia, että sinä haluat raahata lapsesi kaikkialle mukaan.
Jätä menemättä sellaisiin juhliin.
Onneksi kaikki eivät ole noin ahdasmielisiä.
Et sinä voi ottaa lapsia häihin, jos heitä ei ole kutsuttu. Yritä ymmärtää.
joten en osallistu. Olen ilman muuta lasten kanssa.
joten en osallistu. Olen ilman muuta lasten kanssa.
tuskin noin typerän ihmisen poisjääminen juhlista herättää muuta kuin helpotusta muissa vieraissa ja etenkin kutsujissa.
Mitä hemmetin väliä sillä on, jos joku pitää lapsettomat häät - oikeasti: nehän on VAIN HÄÄT. Ihan samantekevää varmaan, pääseekö osallistumaan vai ei.
meiläl on kolme lasta ja ei minkää näköistä tukiverkkoa, jos kutsu tällaisiin tulee me jäädään automaattisesti pois. Ei vaan onnistu vaikka kuinka tahtoisi.
Hääpari on varmasti iloinen kun et mene sinne! ;)
ja sinä saat ihan rauhassa jäädä kotiin. Uskomattoman itsekästä. Kyllä jokainen saa tdellakin pitää juuri sellaiset hätt kuin haluaa.
Terv. 4:n lapsen äiti, joka ei todellakaan rupea boikotoimaan kenenkään häitä
Ja kyllä se on hääpari joka päättää haluaako lapsia häihin, ei vieraat. Meidän häihin tuli kaikki vieraat 100% eikä kutsuttu lapsia.
Omapahan on haittasi, jos et mene häihin.