Uskallanko leikata hiukset?
Nyt siis puoleen selkään ulottuvat hiukset, ja oon jo pitkään miettiny että leikkaan lyhyemmät... Mitä jos alan kuiten haluaan vanhat hiukset?
Tuossa on malli, jonka olen ajatellu leikata:
http://www.inquisitr.com/161785/jenny-mccarthy-wants-a-mans-man/
Kommentit (14)
tuo on sellainen malli että siitä on helppo kasvattaa taas pidempään jos et tykkääkään.
Jo reilussa vuodessa saa hiukset entisiin mittoihin tuosta mallista.
T. Kampaaja
Itse leikkautin kampaajalla pitkän harkinnan jälkeen ensin pitkät hiukseni melkein linkin kaltaisiksi, sittemmin leikkautin vielä lyhyemmäksi. Nyt mietin uudelleen puolipitkiä hiuksia, vaikka pidän kyllä todellakin lyhyestäkin. Eikä ole kananpersetukka :)
Minulla oli yli puoleen selkään asti ulottuvat hiukset ja pätkäisin suunnilleen noin lyhyiksi kuin tuossa kuvassa.
Aikaa tuosta puolitoista viikkoa ja kaduttaa niin perkeleesti =( Haluun pitkät hiukset takaisin.
hiustenleikkausta niin ehkä kannattaa jättää väliin.
Totuushan on, ettei hiukset enää ikinä kasva takaisin, lyhynee vaan jos niitä leikkaa...
Älä leikkaa jos noin pelottaa.
Itse mietin samaa pari viikkoa sitten, mutta kun mittasin hiukseni ja totesin, että tämän takana on monen vuoden kasvatus, niin en sitten leikannutkaan.
Hyväkuntoiset pitkät hiukset ovat kadehdittavat.
jos sinulla on suomalainen hiuslaatu, eli ohuet ja lättänät hiukset, tuo malli ei todellakaan tule näyttämään samalta kuin kuvassa.
Kannattaa huomioida se, että jos todella haluat, että hiuksesi näyttävät samalta kuin kuvassa, ne pitää föönata tai laittaa rullilla joka päivä.
Mutta jos sinulle sopii polkkatukka, kokeile sitä.
lyhyemmissä hiuksissa kuin ylipitkissä huituloissa.
terv. pitkät hiuksensa neljä vuotta sitten leikannut ja sen jälkeen löytänyt hiuksilla leikittelyn ilon. liian pitkät on hankalat ja tylsät.
leikkasin pitkät rikotuksi polkaksi reilut 2v sitten enkä ole katunut hetkeäkään! En todellakaan kaipaa sitä pitkää karvareuhkaa päähäni enää.
Ymmärtäisin, jos kyse olisi radikaalista muutoksesta. Itselläni on ollut pitkää, lyhyttä, puolipitkää ja viihdyn parhaiten kaulaan asti ylettyvässä mallissa. Niskasta hieman lyheympi ja pitenee eteenpäin, eikuitenkaan ole liian lyhyt.
Pitkästä tukasta tulee helposti tylsä. Heti kun tukka menee ponnarille niin se on sit aina ponnarilla. Lyhempi on pirteämpi ja siinä on enemmä särmää.
hiustenleikkausta niin ehkä kannattaa jättää väliin. Totuushan on, ettei hiukset enää ikinä kasva takaisin, lyhynee vaan jos niitä leikkaa... Älä leikkaa jos noin pelottaa.
Ai ei kasva takasin? :D Missä pöheikössä sä oot kasvanu? Mulla on tällä hetkellä puoleen selkään tukka, mut sitä ennen on ollut ihan lyhyimmillään takaa parinkin sentin mittainen vain ;) Ja hyvinpä noi on kasvanu. ;) Reilu vuodessa kasvanu tosi tosi hyvin :) ja ap:lle, jos tahdot, niin kannattaa kokeilla, mieki kokeilin ja enkä kyllä katunu ;) hiukset kuitenki kasvaa aina takasin ;)
se oli vitsi...
kampaajana kyllä tiedän hiuksista kaiken mahdollisen.
ihan kaupungissa olen kasvanut, kiitos kysymästä.
pitkä tukka puoleen selkään, mutta leikkasin sen polkaksi pari viikkoa sitten. Olen jo 33-vuotias ja halusin näyttää ikäiseltäni enkä näyttää säälittävältä ikuista nuoruutta tavoittelevalta haahkalta. Ei kannata tavoitella ikuista kauneutta, miehet katsoo kuitenkin mielummin niitä parikymppisiä. Minä panostan tukkavalintani kautta myös mukavuuteen. Lyhyt on niin paljon helpompi!
Parempi sinun kaltaisillesi pysyä vain tutussa turvallisessa mallissa.