Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla miehelleni vastustamaton

Vierailija
20.01.2026 |

En koe, että mies pitää minua viehättävänä, himottavana, vastustamattomana. Tämä vaikuttaa negatiivisesti minuun, huomaan seksuaalisen riehakkuuteni ja aloitteellisuuteni, itsevarmuuteni hiipuvan pikkuhiljaa. 

Olemme olleet yhdessä vasta alle vuoden verran. Mies rakastaa minua ja varmasti myös haluaakin, mutta luulen, että en ole hänelle mitenkään erityisen himottava tapaus.

Olen seksuaalisesti aktiivinen, teen aloitteita, nautin kaikesta siitä, olen ennakkoluuloton, kokeilunhaluinen. Kroppa on synnyttäneen 45-vuotiaan, mutta aivan ok, minulla on tiimalasivartalo. Olen naisellinen, joskaan en aivan supersuperfeminiininen (ei paljon meikkiä tai tekokynsiä), mutta pidän pitkiä hiuksia ja pidän aika paljon hameita ja mekkoja.

Kaikkihan tykkää itsevarmoista ihmisistä, aprikoin, että tästä kertominen miehelle voi aiheuttaa vielä isommman turn offin. Kannattaako mielestänne minun kertoa miehelle vai koettaa siirtää fokus muualle ja hakea itsetunnolle vahvistus muutoin? Näin jos jatkuu, minusta tulee passiivinen ja sitä myötä suhdekin kuolee.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä jos ei vuottakaan vielä takana ja intohimo hiipui.

itsellä 12 vuotta takana ja nyt voin kyllä sanoa että vaimo ei enää seksuaalisessa mielessä kiinnosta. Ollaan yli 50v molemmat, itselläni haluja kyllä olisi mutta ne ei kohdistu vaimoon. Valitettavasti

T: setämies

Vierailija
2/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka virhe: otit ukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini voisi piristää parisuhdetta. Ainakin, jos minä olisin miehesi.

Vierailija
4/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsellä 12 vuotta takana ja nyt voin kyllä sanoa että vaimo ei enää seksuaalisessa mielessä kiinnosta. Ollaan yli 50v molemmat, itselläni haluja kyllä olisi mutta ne ei kohdistu vaimoon. Valitettavasti

No sinäpä sen sanoit. Mikä on sinulla aiheuttanut sen, että vaimo ei kiinnosta enää? Mietin sitä, että onko se edes mahdollista, että mies voisi jaksaa olla innostunut samasta naisesta kovin kauan? Onko se miehen luonto, että kumppanin on vaihduttava, jotta kiinnostaa?

Ap

Vierailija
5/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet, että ei olisi jo?

Ap

Vierailija
6/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinäpä sen sanoit. Mikä on sinulla aiheuttanut sen, että vaimo ei kiinnosta enää? Mietin sitä, että onko se edes mahdollista, että mies voisi jaksaa olla innostunut samasta naisesta kovin kauan? Onko se miehen luonto, että kumppanin on vaihduttava, jotta kiinnostaa?

Ap

Ei. Miehet kyllä tykkäävät olla suhteessa. Epävarmat pettäjä miehet ovat asia erikseen. Niiden perässä on turha juosta.

Vierailija
7/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ns liian helppo? Anna miehelle mahdollisuus vietellä, vetäydy tietoiseti ja lopeta itsesi tyrkyttäminen. T. 15v parisuhdetta ja edelleen säännöllistä seksiä 

Vierailija
8/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa kasvatetaan sisältä päin, ei muiden hyväksyntää kerjäämällä. Tarinasi synnyttäneen naisen itseinhosta on oman misogyniasi projektio.

Ap, olet Pasi the Incel. Sadusta 0/5.

Vierailija
9/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olisit jonkun mies, incel 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
10/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on sellaisen ihmisen luonto, jolta puuttuu normaali tunne-elämä. JSS.

Vierailija
11/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan uskaltaisi vastustaa vaimoani :( Se on kamalaa enkä toivo tätä kenellekään toiselle...

Vierailija
12/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajele karvat niin kätesi tykkää.

Vierailija
13/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ns liian helppo? Anna miehelle mahdollisuus vietellä, vetäydy tietoiseti ja lopeta itsesi tyrkyttäminen. T. 15v parisuhdetta ja edelleen säännöllistä seksiä 

Tätä olen miettinyt yhtenä vaihtoehtona. Miehet tykkää saalistaa. Ehkä olen liian helppo ja siten tylsä. Olen huomannut, että kun olen surullisempi, eli vaisumpi ja etäisempi, hän osoittaa enemmän mielenkiintoa. Selvästi huolestuu, välitänkö hänestä kun minun antama huomion määrä pienenee.

Tämä on ristiriitaista. Aina miehet sanoo haaveilevansa nymfomaanista, mutta eipä se halukas nainen ole kiinnostava sitten kuitenkaan kun sellainen on. Enkä ole edes mikään pillowprincess, olen aivan innokas huomioimaan miestä.

Ap

Vierailija
14/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet, että ei olisi jo?

Ap

Pasihan se diinä. Säästä meidät tältä paskalta ja sepusta satusi ruutuvihkoon. 

Vierailija
15/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Säännöllinen seksi" kuulostaa oksettavalta. Et takuulla nauti siitä, olet vain tyhjennyspatja. 

Vierailija
16/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän Jorma olet jo.

Vierailija
17/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea satu, surkeita miehiä. Kiitos tästä, jatkan sinkkuna.

N

Vierailija
18/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän on aika rajoittunut seksissä. Meillä on aina ollut vain kaksi asentoa, lähetyssaarnaaja ja ratsastus. Edes takaapäin ei saa panna. Suuseksiä viimeks 2019. Ei liukkareita ei leluja saa käyttää. Seksi on ollut vähän kuin velvoiteseksiä. Ja hirvittävä edes kirjoittaa mutta ne naiselliset muodot on siirtyneet nyt lähinnä tuohon alavatsalle pallomahaksi

Puolisona muuten aivan priimaa mutta seksi on kuollutta. 

Olen ollut aiemmin naimisissa ja silloin oli just toisin päin, seksi oli hyvää mutta parisuhde karmea.

En oikein näe että miten tämä tästä elpyisi

Vierailija
19/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoa kasvatetaan sisältä päin, ei muiden hyväksyntää kerjäämällä. Tarinasi synnyttäneen naisen itseinhosta on oman misogyniasi projektio.

Ap, olet Pasi the Incel. Sadusta 0/5.

Vaikka jokainen rakentaa itse itsetuntonsa, kyllä ihmiset ympärillämme on peilejä ja siten hyvin tärkeitä palasia siihen, miten itsemme koemme. 

Jos luit loppuun, näit ehkä kysymykseni teille? Tämän aloituksen tarkoituksena oli myöskin pohtia sitä, tulisiko minun löytää itsevarmuus muualta kuin mieheltä (hänelle kertomisen tai jonkun hänen käytöksen muuttamisen pyytämisen sijaan)?

Ap

Vierailija
20/45 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi