Muita firefoxin käyttäjiä? selain kaatuu koko ajan.. muilla?
Menee hermo. Äsken mtv3 sivuilla joku yritti kalastella meidän verkon salasanoja?? Kohta menee selain vaihtoon.. Tosi oudosti nyt käyttäytyy meinaa..
Suositelkaa jotain muuta selainta..
Kommentit (15)
Tulee siis koko ajan noita firefoxin kaatumisilmoituksia ja oletin, että johtuu itse selaimesta.
Mutta tosiaan, meillä kyllä langaton verkko, joka suojattu salasanalla. Pitäisikö se laittaa vielä niin, että ei näy edes muille? Tiedän, että sen voi piilottaa, mutta en taida osata.
-ap-
Sulta on varmaan jääny varmaan vaan kaikki muut plugarit päivittämättä.
Miehen 2 muulla koneella eri selain, google chrome, ja se ei kaatuile. Itse en vain tykännyt kyseisestä selaimesta, niin olen pysynyt firefoxissa.
-ap-
Kyllä sen firefoxin saa stabiiliksi jos vain haluaa. Vika on sun koneessa ei siinä selaimessa. Nyt vaan päivittämään ihan ekaksi vaikka flash playeri
http://www.mozilla.org/fi/plugincheck/
Toi kattoo missä kunnossa sun plugarit on ja mitä olis hyvä päivittää
Koneeni pitäisi olla kyllä ihan ajantasalla, mutta tarkistan kuitenkin nuo päivitykset.
-ap-
pysy sinä vaan mtv3 sivuilla, milloin järjenvalosi sammui?
Ja sitten kyssäri vielä noista liitännäisistä:
Vaikuttaako "tuntematon liitännäinen" selaimen toimintaan? Näytti tuntematonta Microsoft Officen, Windows Liven ja Facebook Desktopin kohalla. Onko tuo facebook nyt kaiken pahan alku ja juuri? :D
Muut liitännäiset kunnossa.
-ap-
tuntui minustakin aluksi oudolle. Käytin siitä huolimatta sitkeesti ja pian siihen tottuikin.
Nyt en muita selaimia tahdo edes käyttää. Tää on aivan huippu! Suosittelen.
Paljon notkeampi kuin Firefox.
Mulla kans Mozilla kaatuili koko ajan (enkä ole ainoa joka on valittanut samaa) eikä mikään auttanut.
Vaihdoin Chromeen ja toimii kuin unelma.
Vaihdoin Chromeen, eikä se ole kaatuillut. Samoin käytin Firefoxin rinnalla IE:tä joka toimi moitteettomasti kun Ff kaatuili.
Firefox toimi vielä puoli vuotta sitten hyvin, mutta nyt kaatuilee jos on liikaa sivuja aukia tai liian vähän tai jos tuulee väärästä suunnasta. Chromen kanssa ei mitään ongelmaa. Asennettu uudelleen selain ja plugarit mutta ei auta. Kannattaa siirtyä Chromeen vaikka onkin käytettävyydeltään vähän huonompi. Pysyy sentään pystyssä.
Ongelmaa ei ollut aiemmassa versiosta, mistä sen päivitin. Onneksi hyvin pian, reilussa viikossa, tuli uusi versio, eikä FF ole sen koommin kaatuillut.
sun ongelmillas ei ole mitään tekemistä FF:n kanssa, mutta toki jos haluat voit vaihtaa selainta. Esim Opera & Google Chrome on suosittuja. Samoin tietty IE. Avaapa joku muu selain viereen, niin huomaat että kaatuminen ei liittynyt FF:iin.
Se että joku kalastelee teidän verkon salasanoja liittyy siihen kuinka teidän verkko näkyy muille. Jos ette ole suojanneet sitä tarpeeksi hyvin, voivat muut sitä käyttää.
Mitä tulee kaatumiseen, niin siihen vaikuttaa teidän tukiasema - auttaisko sen resetointi. Lisäksi oman koneesi langattoman signaalin vastaanottokyky. Tietenkin myös verkon välittäjä. Mulla Saunalahti pätki.