Milloin käytte iltasuihkussa?
Itsellä on rutinoitunut aika klo.19.45. Ehtii kivasti Ylen pääuutisille kuivumaan ja mukavasti ilta alkaa.
Kommentit (40)
Ja minä kun luulin että mun elämä on tylsää?
En ole ikinä käynyt iltasuihkussa, aina aamulla.
Ennen nukkumaan menoa, eli vaihtelevasti klo 22-23 aikoihin. Saunan lämmitän aikaisemmin.
Minulla ei ole oikeastaan mitään aikatauluja, sillä olen yrittäjä ja teen työni noin suurinpiirtein arkisin 8-16 välillä, voin pitää myös vapaapäiviä tai vaikka iltapäivävapaita.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, menetkö siis päivän lioissa nukkumaan? Hyi ällö.
Ja mitäs sinä sillä tiedolla teet???
Käyn iltasuihkussa aamulla klo 06.45.
Minä käyn aika samaan aikaan kuin sinä, aina klo 20.00.
Silloin kun olen urheillut, tai on ollut kuuma päivä. Muuten käyn aamulla.
Voi mennä joku viikko ohi etten käy saunassa nekä iltasuihkussa lain. lakanat siinnä kyllä vähän ruskistuu muttei se unta häirie. mokillesit kun meen niin siellä viitii saunoa kun ei tarte vettä lämmitellä erikseen ite, antaa sproilerin hoisia homma
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Aamusuihku erottaa yön päivästä virkistäen tehokkaasti. Samalla on puhdas suurimman osan päivästä etenkin kun on tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Ei yötä varten ole samanlaista tarvetta puhdistautua muuten kuin pesemällä hampaat. Pesen hiuksetkin aamuisin.
Käyn iltaisin suihkussa ainoastaan hikoillessani tavallista enemmän urheilusuorituksen, kesähelteiden tai saunomisen yhteydessä.
Suoraan töiden jälkeen käyn klo 15->
Aamulla kun herään minäkin. Saunassa keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina siinä kuuden aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona en käy koskaan suihkussa.
Eikö naapuri yhtään ihmettele että joka kerta vieraillessani vietät tavallista pidemmän ajan kylpyhuoneessa?
Illalla yleensä. Joskus käyn vasta yöllä, mutta sehän ei sitten olekaan iltasuihku, vaan yösuihku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, menetkö siis päivän lioissa nukkumaan? Hyi ällö.
Harva suomalainen on töissä hiilikaivoksessa tai muussa erityisen likaisessa ruumiillisessa työssä.
Yleensä myös ennen tai jälkeen Ylen pääuutisten :) Pyrin ennen ellei tule jotain tv:sta jota seuraan.
Mutta käyn suihkussa vain tiistaisin ja torstaisin. Sunnuntaisin sauna mutta nyt en ole raskinut moneen kuukauteen joten sekin on vaihtunut suihkuun.
Tuskin tänään.