miehen ex tulee katsomaan meidän vauvaa
Olen itse hyvissä väleissä hänen kanssaan, mies vastustaa tapaamista enemmän. Itse olen hänen kanssa pitänyt enemmän yhteyksiä enkä koe mitään uhkaa tms. Miksi tällainen tuntuu olevan monen mielestä mahdotonta? Ainako on vihattava ja oltava katkera ja kateellinen menneille?
Kommentit (5)
Sinulta aikuismaisen kypsää käytöstä.
Mutta ehkäpä miehelläsi on exäänsä kohtaan jotakin katkeruutta, tai ehkä heidän välillään oin tapahtunut jotakin, jota et tiedä? Kumpi jätti aikoinaan tai miten heidän suhteensa päättyi? Menikö touhu likaiseksi?
Tulee myös mieleen, että ehkä miehelläsi on vielä jonkinlaisia tunteita jäljellä ja hän pelkää tapaamisen saavan ne ehkä pintaan?
Tuli yllättäen ja soitti vain miehelle, että hae. Mies ei sitten osannut sanoa, että nyt ei sovi, joten haki exän meille.
Kun tulin töistä, odotti ylläri. Muistan ajatelleeni villakoiria nurkissa ja omaa nuhjuista olemustani ja järkyttyneeni, kun hän tyynesti imetti lastaan mieheni nähden (joo, siinä vaiheessa ei meillä ollut lapsia enkä oikein tajunnut tuota tissijuttua, en ihan tajua vieläkään). Mutta muuten ei kokemus ollut epämiellyttävä - ei kyllä mikään miellyttäväkään juttu. Ihmettelin mielessäni, miksi oli väen vängällä pidettävä yhteyttä, mutta oikeastaan tuo kerta taisi olla viimeinen. Ihan luonnostaan se ihmissuhde hiipui, kun ei kuitenkaan ollut riittävästi yhteistä.
Miehen ex vihasi minua suhteemme alussa pari vuotta, sen jälkeen on itse alkanut pitää minuun melko usein yhteyttä ja puhutaan hänen henk.koht. jutuistaan.
Ap
Tuli yllättäen ja soitti vain miehelle, että hae. Mies ei sitten osannut sanoa, että nyt ei sovi, joten haki exän meille.
Kun tulin töistä, odotti ylläri. Muistan ajatelleeni villakoiria nurkissa ja omaa nuhjuista olemustani ja järkyttyneeni, kun hän tyynesti imetti lastaan mieheni nähden (joo, siinä vaiheessa ei meillä ollut lapsia enkä oikein tajunnut tuota tissijuttua, en ihan tajua vieläkään). Mutta muuten ei kokemus ollut epämiellyttävä - ei kyllä mikään miellyttäväkään juttu. Ihmettelin mielessäni, miksi oli väen vängällä pidettävä yhteyttä, mutta oikeastaan tuo kerta taisi olla viimeinen. Ihan luonnostaan se ihmissuhde hiipui, kun ei kuitenkaan ollut riittävästi yhteistä.
uudesta suhteesta vai mitä? Melko hämärältä kuullostaa
tuntee exän paremmin ja syyt mahdolliselle katkeruudelle, mustasukkaisuudelle?
Ei se tietenkään aina mene niin joten toivotaan sopuisia hetkiä.
ps. miksi sinun pitää olla yhteydessä miehesi exään? Onko heillä lapsia?