Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että jollain 35-vlla pariskunnalla

Vierailija
03.06.2012 |

voi olla uusi talo, lähes uudet autot, ei yhtään velkaa, rahaa 60 tonnia, 3 lasta, kaikki vermeet lähes viimisen päälle. Tämä on totta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon .

Meillä on 3 laste , ei autoa ja 2/3 kerrostaloasunnosta maksettuna .

Olen ollut yhteensä 7v hoitovapaalla , välillä aina osapäivätöissä . Mies on melko pienipalkkaisessa työssä . Jos kumpikin meistä olisi halunnut tienata paljon , se olisi ollut mahdollista , mutta olemme lähinnä panostaneet elämänlaatuun .

Kukin tekee valintansa itse. Mulle on ihan sama , vaikka joku tienaa enemmän . Onnesllisuus ja tasapaino on ne asiat joita arvostan .

Vierailija
2/10 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä melko sama tilanne kuin ap:llä, tosin käteistä ei noin paljoa. Sijoitusasunto sen sijaan löytyy kyllä. Ikää melkein kymmenen vuotta vähemmän kuin ap:lla ja itse olen kotiäitinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuo on mahdollista. Halvimmillaanhan tuon tekee reilulla 100.000 eurolla. Toisaalta tuohon voi taak kuluttaa vaikka kuinka paljon esim. 1,5-2 milj. euroa. Riippuu vähän missä asuu ja miten asuu.

Vierailija
4/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uusi talo tai uusi auto ei ole kauaa uusi..

Vierailija
5/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perineet rahaa, tai tienaavat hyvin ja ovat saaneet lainaa pankista. Näin alkuunsa.

Vierailija
6/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllä hankittuja. Ja sitä lainaa siis ei ole. ap

Vierailija
7/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi talo voi olla minkä hintainen tahansa, samoin autot.

Vierailija
8/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten on toisten raha-asiat noin hyvin tiedossa?

Mutta tosiaan, ei tuossa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Jos terveyttä riittää, me olemme kymmenen vuoden päästä mieheni kanssa ihan samanlaisessa tilanteessa, paitsi lapsia on toivottavasti kaksi. Ja ei tarvita kuin yksi auto.

Vierailija
9/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö sitä ole ollutkaan?

Meilläkään ei ole enää velkaa mutta oli kyllä aiemmin, parikymppisinä otimme asuntolainaa ja rakensimme talon. Nyt on talot ja autot yms, eikä velkaa

Vierailija
10/10 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettiin nopeasti pois. Ihan itsestäni puhun siis. Muiden raha-asiat ei kiinnosta pätkääkään. Mutta monia tuntuu kiinnostavan muiden raha-asiat kovasti. Mekin saamme kuulla vihjailuja lainarahoilla elämisestä. Joidenkin tuntuu olevan vaikeaa hyväksyä se että toiset osaavat pelata raha-asiansa paremmin kuin toiset. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä