Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, jota en tule koskaan tajuamaan, se että lastenvaatteet pitäisi ANTAA.

Vierailija
03.06.2012 |

Ilmaiseksi pois. Ilmaiseksi voin antaa lumppuja, jotka olen itsekin ilmaiseksi saanut, mutten sellaista vaatetta, jonka olen itse rahalla kaupasta ostanut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputoripöydästäni, minä saan pyytämäni hinnan ja tuttava maksaa jos hinta on hänen mielestään sopiva.

Vierailija
22/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä että annan lasten vaatteet jollekin tarvitsevalle. Ne vaatteet on kerran maksettu eikä niiden poisantaminen mitenkään minua köyhdytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä että annan lasten vaatteet jollekin tarvitsevalle. Ne vaatteet on kerran maksettu eikä niiden poisantaminen mitenkään minua köyhdytä.

mistä olet itse maksanut, sama kun jakaisit rahaa pois.

Vierailija
24/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ostaminen on ollut kallista, mutta poisantaminen ei vie minulta mitään.

Vierailija
25/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs siinä jos ei raha kelpaa.

Vierailija
26/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun eivät housut juuri ehdi ehjinä pikkuveljellekään. Miten ne voisivat kestää useampaa käyttäjää? Ja kuluvathan muutkin vaatteet...

Meille tulee noita vaatteita lainaan lapselta, jolla on niitä niin järjetön määrä että ehkä siksi eivät ehdi kulua. Esim. kalliita toppahaalareita on aina yhtä kokoa kolmet tai neljät. Hän saa paljon lahjaksi vaatteita. Meidänkin käytön jälkeen vaatteet on suurimmaksi osaksi vielä hyvässä myyntikunnossa, johtuen juuri siitä määrästä. Kaikkia vaatteita ei ehditä edes käyttää.

Vierailija
27/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet itse maksanut, sama kun jakaisit rahaa pois.

Kyllä minä ainakin annan rahaakin pois. Ihan joka kuukausi.

Vierailija
28/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä oleta että jokainen niin tekisi.

Vierailija
29/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien pieneksi tulleet lastenvaatteet, jotka ovat vielä hyväkuntoiset, ehjät ja kauniit, hyväntekeväisyysjärjestöön. Sieltä he jakavat ne apua tarvitseville perheille. Minua ei kiinnosta, mitä vaatteille sen jälkeen tapahtuu, kun ne minun käsistäni lähtevät. Hyviä vaatteita vain en viitsi roskiin heittää, ja kirpputorit ovat mielestäni karseita paikkoja. Itse en ikipäivinä ostaisi yhtään mitään kirpparilta. Ostan aina uusia vaatteita, koska minulla on siihen varaa, enkä haali mitään jättimäistä vaatevuorta. Vain sen verran vaatteita, että riittää, ja aina kun tulee pieneksi, hyväntekeväisyyteen. Ei siis mihinkään Konttiin tai UFF:ään, jotka myyvät ne saadakseen rahaa. Siitä "hyväntekeväisyysmyynnistä" aika pieni prosentti loppuviimein menee oikeasti hyväntekeväisyyteen. Siksi suosin noita ilmaisjärjestöjä.

Vierailija
30/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on itsekin saanut ilmaiseksi niitä tarvitsemiaan vaatteita.

Itselläni on se tilanne, että yhtään lastenvaatetta en ole saanut keneltäkään (paitsi jouluna ja syntymäpäivinä) ilmaiseksi. Ja vähävarainen olen.

Siksipä en itse raaski antaa ilmaiseksi lastenvaatteita pois, kun itse olen lähes jokaikisen vaatteen saanut ostaa ja raha muutenkin tiukilla. Myyn kyllä kohtuuhintaan jokaisella joka haluaa ostaa, mutta ilmaiseksi en anna. Köyhälle pienikin raha on tärkeä summa, jolla sitten esim rahoitetaan kasvavan lapsen vaate- ja kenkäostokset.

Vierailija
32/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni lastenvaatekirppareita ei ollut vielä 10-20 vuotta sitten tai varsinkaan 30 vuotta sitten yhtä paljon kuin nykyään. Ehkä siksi monet ovat tottuneet antamaan lastenvaatteita, mutta nykyään niitä voi yhtä hyvin myydäkin. Itsellä on vasta esikoinen tulossa, mutta aion kyllä tulevaisuudessa lajitella tarkkaan, että mitä tuotteita säästän, mitä lahjoitan ja mitä myyn. Itse olen ostanut tulevaa vauvaa varten tavaraa kirpparilta ja myöskin saanut (tosian saaduista osa on aika huonokuntoisia), uutena en hanki juuri mitään.

Vierailija
33/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan HALUAN antaa! Meillä jää erittäin hyväkuntoisia, kivoja vaatteita pojalta. En ole kirppari-ihminen ollenkaan ja myyminen olisi mielestäni liian vaivalloista. Niinpä annan hyvällä mielellä pojan pieneksi menneet vaatteet erääseen suurperheeseen.

Vierailija
34/34 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisenkaan, joka vaatteita kerjää ja saa vastauksen, että ostaa voit kirpputorihinnalla.

Kuka yleensäkään kehtaa kerjätä vaatteita ja lastentarvikkeita tuttavilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi