Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö pariskuntia joissa molemmat pettävät?

Vierailija
03.06.2012 |

Itselläni on eräs tuttavapariskunta jonka naisen menemisistä olen tiennyt jo jonkin aikaa. Nyt kuulin että mieskin pettää. Ilmeisesti eivät tiedä toistensa tekemisistä, mutta ehkä aavistelevat. Toisaalta ovat kuitenkin molemmat lievästi narsisteja, joten saattavat aidosti kuvitella kumppanin olevan uskollinen koska ovat itse niin hyviä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo pettää minkä kerkeää (kertoili minulle aina niitä miesjuttujaan, mikä ahdisti minua koska oli kuitenkin samaan aikaan pitkäaikaisessa parisuhteessa jossa yhteinen lapsi).

No sitten tämän pariskunnan mies yritti vonkua seksiä siskoltani. "Olet niin hyvännäköinen, mennään rakastelemaan meille". Olivat pariskunta kutsuttu meille viettämään illanviettoa, ja mukana siis siskoni ja hänen miehensä.

Vierailija
2/3 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo pettää minkä kerkeää (kertoili minulle aina niitä miesjuttujaan, mikä ahdisti minua koska oli kuitenkin samaan aikaan pitkäaikaisessa parisuhteessa jossa yhteinen lapsi).

No sitten tämän pariskunnan mies yritti vonkua seksiä siskoltani. "Olet niin hyvännäköinen, mennään rakastelemaan meille". Olivat pariskunta kutsuttu meille viettämään illanviettoa, ja mukana siis siskoni ja hänen miehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on mahtavia kavereita. Itse en tuollaisia kattelis, löytyy järkevämpääkin porukkaa, vaikka vähenemään päin on menossa nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi