Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien hiusten merkitys

Vierailija
03.06.2012 |

Minä olen keski-ikäinen plösähtämään päässyt nainen, joka olen jo pikkuhiljaa totutellut ajatukseen, että muutun vastakkaisen sukupuolen silmissä sukupuolineutraaliksi. Mutta sitten tapahtui muutos. Nyt minulle taas flirttaillaan, kiusoitellaan ja halaillaan ja osoitetaan huomiota.

En ole laihtunut, naamani ei ole kaunistunut, enkä ole muuttunut luonteeltani mukavammaksi. Mutta hiukseni ovat kasvaneet pitkiksi. Ne ovat luonnostaan paksut ja kiharat, mikään hiirenhäntä minulla siis ei ole. Tämä on minusta ainoa asia, joka voisi selittää muutoksen.

Uskotteko, että se voi olla totta, että noinkin yksinkertainen 'signaali' voi muuttaa sitä, millä tavalla miehet naiselle puhuvat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mutta hiukseni ovat kasvaneet pitkiksi". Hämmästyttävää! Miten teit sen?

Vierailija
2/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hiuksista saa pitkät.

Mutta kysymykseni, vaikuttavatko pitkät hiukset siihen, miten miehet keskimäärin naiselle puhuvat? Minä en ainakaan mitään muuta järkevää syytä lisääntyneelle flirttailulle keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava, mutta pitkät hiukset omistava...

Bbbuuuhhaaaaaaa

Vierailija
4/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienona. Mutta siitä huolimatta olen huomannut, että tapa minulle puhua on joillakin miespuolisilla muuttunut. Siksi mietin, voiko sillä olla merkitystä, muuta eroa kun en keksi.

Vierailija
5/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hiuksista saa pitkät. Mutta kysymykseni, vaikuttavatko pitkät hiukset siihen, miten miehet keskimäärin naiselle puhuvat? Minä en ainakaan mitään muuta järkevää syytä lisääntyneelle flirttailulle keksi.

hiusten kasvattamisesta. Jos hiukset vain kasvavat pitkiksi ilman tasoittamista tai leikkausta, lopputulos ei ole mitenkään houkutteleva.

Vierailija
6/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kananpersepäät muuta yrittäisi uskotella eli kyllä olet oikeassa pitkät hiukset herättävät miesten huomion.

Vierailija
7/7 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset, vaan pitkät ja täysin suorat. Mieheni on sanonut useaan kertaan, ettei kannata leikata vaan pitää pitkät. Sopivat kuulemma minulle ja tuntuvat mukavilta.

Ehkä osa miehistä vain pitää pitkiä hiuksia naisellisina muusta ulkomuodosta välittämättä. Omasta mielestäni lyhyttukkainen nainen voi olla supernaisellinen. Makuja on vain niin monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä