Mitä teidän lapsuuskodille on tehty kun vanhemmat
Kommentit (7)
Vähän haikeaa, mutta onneksi ei ole kyseessä mikään ikivanha sukutila tms. joka olisi "pakko" pitää.
Ei mulla ole ollut mitään sellaista.. Muutettin moneen kertaan kun olin pieni, eli kun perhettä tuli lisää muutettiin isompaan taloon. :)
Mutta nyt asun mieheni lapsuudenkodissa. Hän osti sen vanhemmiltaan kun nämä muuttivat muualle.
Myytiin pois silloin kun pikkuveljeni muutti pois kotoa, ja vanhemmat muuttivat kerrostaloon keskelle kaupunkia. Ei ollut heiltä mikään suunniteltu juttu, vaan olivat aikoneet pysyä itse rakentamassaan omakotitalossa vielä kahdestaankin. Mutta nopeasti tympääntyivät suureen asuntoon kaksin asuen.
ja rahat jaettiin ennakkoperintönä.
Lapsuudenkoti, siis jos sellaisena voi pitää omakotitaloa, jossa asuimme ikävuoteni 7-20, meni myyntiin kun me lapset muutimme omillemme. Ei huvittanut vanhempia enää kaksistaan asuttaa 200 neliön torppaa isolla pihalla.
Monesti olen miettinyt, jos lakkaisi köyhtymästä ja tuo talo tulisi sopivasti myyntiin, niin ainakin kävisin katsomassa ja saattaisin jopa harkita ostamista takaisin.
ja muuttivat kerrostaloon ( tai äiti muutti, isä joutui suoraan sairaalaan). Äitini kuoltua asunto myytiin.
Olemme myynneet lapsuudenkotini.
Meitä oli vain 2 perillistä ja molemmat onneksi samaa mieltä asiasta.