Aion ottaa tatuoinnin, auttakaa valitsemaan.
Mulla ei ole ennestään tatskoja. Halusisin ehkä jonkun tekstin niskaan, joko ylhäältä alaspäin tai sitten poikittain. Vaihtoehtoisesti lapaluun viereen tai takaolkapäähän. Vinkkejä tekstistä tai kuvasta ottaisin mielelläni vastaan. Haluaisin ehkä jonkun japanin tai arabion tm kielen. Jos valitsen jonkun vieraan kielen, mistä löydän käännöksen??? Kiitos avusta.
Kommentit (6)
Aion ottaa tatuoinnin, auttakaa valitsemaan.
Vierailija - 03.06.12 10:05 (ID 14970683)
Mulla ei ole ennestään tatskoja. Halusisin ehkä jonkun tekstin niskaan, joko ylhäältä alaspäin tai sitten poikittain. Vaihtoehtoisesti lapaluun viereen tai takaolkapäähän. Vinkkejä tekstistä tai kuvasta ottaisin mielelläni vastaan. Haluaisin ehkä jonkun japanin tai arabion tm kielen. Jos valitsen jonkun vieraan kielen, mistä löydän käännöksen??? Kiitos avusta.
eikä muiden mielipiteiden perusteella. Aika hakusessa olet, jos tollaseen pitää muilta mielipiteitä kysyä!
Vinkkejä
Vierailija - 03.06.12 10:27 (ID 14970779)
kyllä mä itse valitsen:)
mallikansioita kuvista ja töistä.
Miten olisi jokin sinulle merkityksellinen teksti ihan vain suomeksi tai muulla ymmärtämälläsi kielellä? Jos otat tatuoinnin sinulle täysin vieraalla kielellä, voi myöhemmin selvitä, että tekstissä onkin kirjoitusvirhe tai se tarkoittaakin muuta kuin olet luullut. Itse en haluaisi joutua moiseen tilanteeseen.
Onko sinulla jokin motto? Tai miten olisi vaikka lastesi nimet? Jokin muu todella tärkeä asia elämässäsi?
voi lukea ihmisestä paljon. Ne paljastavat kantajan alitajunnasta niiiiin paljon. Sellainen ihminen on julkinen.
Minua aivan nauratti, kun eräs tuttu otti tatuoinin, jossa on perhonen, mutta perhosen siivistä katsoo tiikeri.
Tuo tatuointi on niiiiiin hän. Hän on oikea tiikeriäiti, mutta yrittää pitää sen piilossa. Kuten myös tatskassakin.
Tatuoinnit ovat eräänlaisia ikuisia freudilaisia lipsahduksia.
jos sinulla ei ole mitään yhtymäkohtia japanin kieleen tai kulttuuriin tai mihinkään muuhunkaan, niin älä tatuoi. mieti ainakin ensin, tatuoisitko vastaavan sanan ihoosi suomeksi. miltä se näyttäisi suomeksi.