Tajutkaa jo, että 90% miehistä ei halua naida vakituista kumppaniaa kun on kerran
parisuhteessa! Sitä mistä tämä johtuu, en tiedä. Kyse ei ole naisen epäviehättävyydestä, parisuhdedynamiikasta tms. Olisiko taustalla yksinkertainen tosiasia: Mies on SAALISTAJA, ja miksi hän näkisi vaivaa enää samaa naista varten, korkeintaa jotain uutta naista varten voi nähdä, olosuhteiden vuoksi sinnittelee siinä vakituisessa parisuhteessa.
Kommentit (7)
...jotka eivät halua naida miestään. Niin että vakka on löytänyt kantensa ja kaikki ovat tyytyväisiä. Mitä piti tajuta?
ei se mies ole sen kummempi otus kuin nainenkaan. Normaali mies tajuaa rakkauden päälle, kivaa se on kun on oma nainen, joka rakastaa. Ihan oikeesti rakastelee rakkaudesta.
Siis väität että 90 prosentissa avioliitoista mies panee vaimoaan vastentahtoisesti! On se kumma kun ne kuitenkin haluaa vuodesta toiseen useamman kerran viikossa.
jo 14 vuotta. Vetää suosiolla käteen, jos ollut pidempiä taukoja kuten raskauden loppuvaihe/juuri syntynyt vauva tai sitten harrastetaan suuseksiä.
parisuhteessa! Sitä mistä tämä johtuu, en tiedä. Kyse ei ole naisen epäviehättävyydestä, parisuhdedynamiikasta tms. Olisiko taustalla yksinkertainen tosiasia: Mies on SAALISTAJA, ja miksi hän näkisi vaivaa enää samaa naista varten, korkeintaa jotain uutta naista varten voi nähdä, olosuhteiden vuoksi sinnittelee siinä vakituisessa parisuhteessa.
Kyllä mua jaksaa panna vuodet peräänsä ku oon niin peto sängyssä ettei toista löydy kaltaistani ;)
Meillä mies on halunnut naimisiin 15 vuotta ja mä en suostu, lapsiakin kun on jo 3.
Minä olen se, joka olen pettänyt parikin kertaa ja annoinkin vielä ensi treffeillä.
Osaatko tavata emansipaatio?