Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin keskustassa nähtyä.

Vierailija
02.06.2012 |

Liikuin tänään alkuillasta Rautatieasemalla, Kampissa ja Töölössä. Koulut ovat päättyneet ja ihmisiä kokoontuu juhlimaan.

Iso osa suomalaisista nuorehkoista naisista näytti kovin huonokuntoisilta. Enkä tarkoita, että olisivat olleet humalassa, vaan ihan ylipainoa, huonoa ryhtiä, yleistä sottaisuutta ja harkitsematonta ja tyylitöntä vaatetusta. Ihonmyötäisiä farkkuja, housuja tai minihameita ja puseroita, jotka korostivat muhkuroita.

Olen 40 v enkä ollut nuorempana tuon näköinen!Nytkin olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin he. Silti haluaisin kiinteytyä lisää. BMI:ni on 24, johtuen ei aivan täydellisistä elämäntavoistani.

Totta puhuen, olen siltikin elänyt terveellisemmin, kuin keskivertosuomalaiset! Ja mitä enemmän ikää on tullut,on alkanut maistumaan terveellisemmät ruoat ja herkutkin. Hampurilaiset, sipsit ja karkit, nounou enää. Tykkään huoltaa kehoani. Olisin kauhistunut jo aikoja ennen kuin olisin ehtinyt yhtä huonoon kuntoon, kuin tänään näkemistäni enemmistöllä oli! Itsekritiikkiä.

Näin tänään hyvinvoiviakin, mutta he olivat vähintäänkin 30 v täyttäneitä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi