Mitä olisit tykännyt meidän tytön yo-juhlien tarjoilusta?
Suolaiset:
Feta-pinaatti-piirakka
Lohipiirakka
Kinkkuvoileipäkakku
Kreikkalainen salaatti
Itsetehty perunasalaatti
Karjalanpiirakoita ja munavoita
Leikkeletarjotin (erilaisia leikkeleitä siis)
Juustotarjotin (4 erilaista juustoa) + suolakeksejä ja viinirypäleitä
Maalaisleipää ja tuorejuustoa
Kylmiä lihapullia ja nakkeja (lapsia varten lähinnä)
Makeat:
Mansikkatäytekakku
Valkosuklaajuustokakku
Tuoreita mansikoita
Vesimelonislaisseja
Cookies-keksejä
Kommentit (21)
olen perso makean perään, joten olisin odottanut rehellisesti sanoen enemmän jotain ihanaa makeaa : )))))
ja hyvin riitti tarjottavat, ylikin jäi :)
Löytyy jokaiselle jotakin ja jopa mun ruokarajoitteinen mieskin olis tykänny. Siihen kun ei erikoisuudet uppoa helpolla vaan tykkää perusjutuista mutta ei syö kalaa lainkaan.
Leikkeletarjotin kiva idea ja leipä :-)
Teidän juhlista ei olisi ainakaan nälkäisenä tarvinnut lähteä pois!
olisin ajatellut, että onpa rahaa palanut ja vaivaa nähty.
lisäksi olisin miettinyt, mistäköhän maasta nämä mansikat on kärrätty - ja jättänyt ottamatta.
Kerroppa ensin omien juhliesi menu, ja tule sitten tänne arvostelemaan.
Kaikki menisi, paitsi nakit ja keksit.
mikä on tietty hyvä jos on pitkänmatkalaisia tai juhlat siihen aikaan, että nälkä ehtii tulla. Makeat kuulostavat herkulta, itse olisin ehkä lisännyt lajeja makeisiin suolaisten kustannuksella, kun olen tällainen namihiiri, mutta varmasti olisin ollut todella tyytyväinen noihin tarjoiluihin ja jopa hämmästellyt lajien runsautta. Onnea uudelle ylioppilaalle ja äidilleen! :)
Lapsetkin hyvin huomioitu. Yleensä perusjutuilla pärjää hyvin, menekki on taattu. Piirakat on hyvä, koska kaikki saa leikata sopivan kokoisen palan ja lapset taas tykkäävät tutuista naposteltavista.
Osa vieraista tuli aika kaukaa, ja pelkäsinkin että saakohan noilla vatsan täyteen kun ei varsinaista lämmintä ruokaa ole. Hyvin kuitenkin näytti kaikille maistuvan, ja monet tulivat kiittelemään kun kaikki oli otettu huomioon, esim kasvissyöjät.
Kiitos onnitteluista :)
Ap
leikkelelautanen ja melonipalat nyt ei vaan oikeen vakuuta eikä koko lista. Sori.
Kerroppa ensin omien juhliesi menu, ja tule sitten tänne arvostelemaan.
Takuuvarmasti hakisin santsikierroksen :)
16, mitä makeaa olisit kaivannut? Itsekin mietin että makeiden lista jäi vähän lyhyeksi, mutta en keksinyt tuohon mitään lisättävää...
mutta kinkkukiusausta jäin kaipaamaan
liian vähän kalatarjottavia, juustotarjottavia liikaa, liian vähän makeaa tarjottavaa, vesimeloniviipaleet jotenkin outoja.
Unhodin makeista Fazerin siniset!
kääretortun, pullaa tms. Mutta kokonaisuudessaan todella hyvät tarjottavat, olisin varmasti ottanut lisää.
Lapset, aikuiset, perusruuasta tykkäävät, laihduttajat, vegaanit jne.
Itse olisin kyllä syönyt kaikkia paitsi voileipäkakkua ilomielin!
Vieraita oli ilmeisesti paljon kun tarjottavaa noin paljon? Mutta olisi maistunut minulle, kaikki. :)