Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odottavia äitejä Jyväskylän seudulta?

02.06.2012 |

Hei olisiko täällä odottavia äitejä läheltä Jyväskylän keskustaa, miksei toki kauempaakin? Meillä la elokuun alussa ja vasta paikkakunnalle muuttaneena olisi samassa tilanteessa olevista äideistä enemmän kuin seuraa! :) Ottakaahan yhteyttä, esim. ulkoilun ja kaupingilla kiertelyn merkeissä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 29 vee ja mulla laskettu aika marraskuussa.itsekin vasta marraskuussa 2011 lopussa muuttanut tänne.eli samassa tilanteessa ollaan ja seura ei olis pahitteeksi :) asun Jyskässä 7 km:n päässä keskustasta.ootkos minkä ikäinen,mistä muuttanut ja ootatko ensimmäistä?vastailehan pian!

Vierailija
2/5 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla :) Meille tulossa ensimmäinen, joten kaikki uutta ja jännittävää! Olen v.-85 ja muutettu Etelä-Suomesta (kylläkin alkujaan kotoisin jo Keski-Suomesta). Nyt asutaan aika lähellä keskustan tuntumaa. Odotatko sinä ensimmäistä vai? Voidaan vaihtaa ajatuksia paremmin vaikka s-postiste? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,ensimmäinen mukula meillekkin tulossa.ootkos muuten facebookis,sitä kautta ois viel helpompi kirjotella..laitahan sähköpostia mulle eka.tässä osote : hattara82@luukku.com

Vierailija
4/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä olisi 26-vuotias odottava äiti vailla uusia ystäviä:) Laskettuaika 1.7, eli muutama viikko vielä.. Ei ole ensimmäinen lapsi, vanhempi neiti jo eskarilainen:) Asutaan keskustassa ja olisi mukava saada seuraa päivisin kun mieskin on päivät töissä.

Ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja vielä perheellisiä sellaisia :)

Vierailija
5/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä jennikovanen@hotmail.com niin jutellaan enemmän :)