Onko hääkarkit välttämättömät?
Mitä kivaa keksisi tilalle?
Esim:
- lottokuponki?
- siemeniä?
Vai pitääkö aina olla ne karkit? Itse olen niitä heitellyt laatikoista roskiin...
T: kaaso
Kommentit (6)
Lastenkutsumeininkiä. Luulisi aikuisilla ihmisillä olevan juhlien järjestelyissä tähdellisempääkin tekemistä kuin jonninjoutavat pussukat!
en ole ollut vielä yksissäkään häissä, jossa olisi edes ollut hääkarkkeja. Ja hyvät häät on olleet ilmankin.
Mielestäni siemenet on kiva idea, jos esim. laittaa hääparin mielestä kauniiden kukkien siemeniä johonkin pieneen pussiin (esim. askartalee/taittelee paperista, johon tekee photoshopilla kivan kuvan).
että kaaso ja pari muuta värkkää tällaisia turhuuksia sitten yökaudet.
Oikeasti miettikää vaan, kuinka vieraat voisivat viihtyä, kuinka tulisi kaunis tilaisuus. Älkää ottako tuollaisia juttuja, jos johonkin pieneen juttuun menee ihan kohtuuttomasti vaivaa.
Jos saatte lauman ihmisiä, jotka ilolla tekevät noita pieniä pussukoita ja kaikilla on kivaa, niin tehkää siinä tapauksessa. Mutta jos kaaso värkkää yksin noita kello 01 yöllä, se ei oikeasti ole sen arvoista.
Lottokuponki on vähän juntti.:/
Itse kaasona olen sitä mieltä että ei hääkarkkeja.
Mitäs muita ideoita?
Emme VÄKERRÄ mitään, vaan teemme kaikkea mikä on mukavaa. Ja morsian ei kaasoilta "vaadi" mitään. Kuulemma sen, että hametta pidetään vessassa ylhäällä:D
Ennen olivat hautajaiskarkit. Muistaako kukaan enää niitä?
Mielestäni siemenet on kiva idea, jos esim. laittaa hääparin mielestä kauniiden kukkien siemeniä johonkin pieneen pussiin (esim. askartalee/taittelee paperista, johon tekee photoshopilla kivan kuvan). Lottokuponki on mielestäni ehkä vähän mauton, mutta ehkä sopii pariskunnalle.