Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet keskiarvosta 7,7 ?

Vierailija
02.06.2012 |

Tuollaisen keskiarvon meidän tyttö sai päättötokariinsa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö olisi ainakin todella pettynyt jos KA olisi tuo, ja niin olisin minäkin.

En tiedä missä asutte, mutta kovin hyvään lukioon tuskin pääsee, koska niidenkin taso on aika korkealla.

Heheh. Tämä on taas tätä, että halutaan niin saada se lapsi sinne "hyvään kouluun", vaikka Suomessa koulutus on aika lailla samanlaatuista joka puolella. Ei ainakaan pitäisi olla mitään parempia tai huonompia kouluja.

Tässä esittäytyy eräs keskiarvolla 7.2. lukioon mennyt. Ei ole myöhemmässä elämässä peruskoulun keskiarvoja kyselty, kun valmistuin FM:ksi ihan yhtä hyvin edellytyksin ja arvosanoin kuin entiset kympin oppilaat.

Vierailija
22/24 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon 8 luokkalainen 15v poika, keskiarvo on siinä 7.3 ja sähköalalle pyrkimässä.. ihanne keski arvo olis lähelle 8 joku 7.8 vaikka. Että se on ihan hyvä keskiarvo ei lapselta kannata liika vaatia sanoo että yrität parhaas, ettei lapsesta tuu sellasta nössöä jonka vanhemmat päättää kaikki asiat esim meetkö lukioon vai amikseen.  Sillä saadaan vaan koulukiusattuja oppilaita jotka ei osaa puolustautua ja heillä ei ole omaa itsetuntoa...   ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli 6.9 ,ysillä en tehnyt muuta kuin kävin koulussa.

kosmetologi muijia on joka paikka täynnä ja lisäksi allalla paskat palkat.

samoin tarjoilijoita + tipit ja lisät.

lähihoitajille ilmeisesti riittää töitä,mutta perseestä käännellä mummoja vanhustentaloilla.

mutta nämä ovatkin mun mielipiteitä.

Vierailija
24/24 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin ka oli peruskoulun päättötodistuksessa 7,2 ja nyt olen yliopistossa :). Yliopistossa kurssieni keskiarvo on hieman päälle 3 (asteikolla 1-5). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän