Lue keskustelun säännöt.
Mies 24 ja nainen 29, voiko tästä tulla mitään?
02.06.2012 |
Tapasin kolmisen kuukauta sitten kivan miehen, siitä asti on tapailtu. Olen jo kerennyt ihastuakin mieheen. :(
Mies on alusta asti tiennyt, että olen 29 vuotias ja jotenkin oletin että mieskin on n. 30v. Eilen sitten muussa yhteydessä katsoin hänen ajokorttiaan ja siinä oli syntymäaika vuosimallia 88.
Kysyin mieheltä asiasta ja hän sanoi, että ikähän on vain numeroita. Niinhän se on mutta...
Mitä minä teen, en haluaisi luopua mukavasta miehestä, mutta ikäero ei tunnu minusta hyvältä? Onko muita joilla nainen useamman vuoden miestä vanhempi, onko suhde toiminut?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyse on nyt sinun omasta asenteestasi, joka kuulostaa aika vanhahtavalta. Olet yhä alle kolmikymppinen, miehesi vain muutamaa vuotta nuorempi. Älä välitä, tuollainen ikäero ei oikeasti näy juuri missään! Jos mies on mukava ja tuntuu hyvältä, ei ikä ole todellakaan mikään ongelma.
Kun olet kymmenen vuotta vanhempi kuin nyt, ihmettelet mitä edes mietit tuosta ikäerosta. Tunnen paljon pariskuntia, jotka eivät ole keskenään saman ikäisiä. Naiselle se voi olla parempikin, että mies on nuorempi, niin mieskunto kestää paremmin :)