Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen HETI vinkkejä vauvan nukutamiseen..

Vierailija
24.05.2012 |

ELi nyt lapsi on 8kk ja on aika siirtyä omaan huoneeseen omaan sänkyyn takaisin. Nukkui siis 7kk omassa huoneessa omassa sängyssään, mutta kun muutimme niin minä tyhmänä otin lapsen kuukaudeksi viereeni nukkumaan. Miten aloitan nyt tämän oikein että onistuisi? Olen nyt muutaman päivän nukuttanut viereeni ja kantanut sitten omaan sänkyyn. Nyt yritän nukuttaa suoraan omaan sänkyyn. Olen tässä vierellä ja toivottanut hyvää yötä vauvalle. vauva kiipeilee laitoja pitkin ja viuruaa, ei itke mitenkään hysteerisesti.. Mitään vinkkejä? NUkahtavatko tuon ikäiset itsekseen kun ovat tarpeeksi kiipeilleet ja hyörineet? Kun vauvan laittaa makuulteen niin kääntyy samantien ympäri, jos pitä kiinni väkisin saa kauheen hysteerisen itkukohtauksen.. auttakaa, kaikki vinkit tervetulleita =)Ajattelin yrittää tänään 1,5 tuntia ja sitten jos ei onnistu niin otan viereeni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yrittää 1,5h ja antaa sitten periksi. Parasta mitä voit lapselle tehdä on ottaa lapsi viereen nukkumaan, mitä haittaa siitä on?

Vierailija
2/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellistät vauvan mahalleen ja alat hyvin rauhallisesti koko kädellä painelemaan selkää vuorotellen molemmilla käsillä. Vauva rauhottuu ja sitten hidastat ja pysyt samassa kohdin kauemmin ja sitä rataa...Onnea yritykselle. Toinen mikä auttaa on unipussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotat hyvää yötä ja lähdet. Käyt rauhoittamassa 5 min minuutin kuluttua. Laitat makuulle, silität ja sanot nyt nukutaan. Tätä toistat, kunnes lapsi nukahtaa. Tassuttelu-unikoulusta löytyy lisäinfoa mll:n vanhempainnetistä.

Vaatii hermoja, eikä ehkä onnistu yhdessä illassa. Muutenkin, lapsi on vielä aika pieni ja takana muutto. Minäkin nukuttaisin vielä vieressä, jos siitä ei ole itselle valtavan kamalaa haittaa.

Meillä nukkuu 2 v vielä samassa huoneessa ja tulee myös usein viereen aamuyöstä.