Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku naiset/miehet. Mikä varatuissa viehättää?

Vierailija
02.06.2012 |

Kysymys tulikin jo.

Saatteko siitä kiksejä liehitellessänne varattuja?

Mikä saa teidät jatkamaan, kun tajuatte toisen olevan varattu?

Kadutteko?

Ja jos nyt joku haluaa tulla huutelemaan, että olen katkera ja minua on petetty. Niin ei, asia ei ole näin. Kunhan ihmettelen asiaa, mikä ajaa ihmisen siihen tekoon?

Samaa voisi kysyä toisinkin päin, mikä ajaa varatut miehet/naiset pettämään puolisoaan? Miksi ette eroa ensin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan, vaikka olenkin ITSE varattu ja suhde varatun kanssa.

Avioliittoni on huonossa jamassa, en rakasta miestäni. Rakastan lapsiani ja haluan pitää perheen koossa heidän takiaan. Yrittänyt miestä herätellä, että jonkinlaista muutosta tultava. Mies ei halua keskustella asiasta. Hänen mielestään kaikki on hyvin, vaikka jankutan hänelle olevani eri mieltä.

Jos olisin rahallisesti riippumaton ja voisin ostaa asumamme kodin itselleni ja lapsillemme erotessamme, eroaisin heti. Tämä ei tule onnistumaan muutamaan vuoteen ilman lottovoittoa. Siksi tapailen ihastustani satunnaisesti. Hän on myös isä, joka ajattelee samalla tavalla. Mikäli molemmat eroaisimmekin, en haluaisi lyödä hynttyitä yhteen niin kauan kun lapseni ovat pieniä. Minulle riittää, että saan pienien varastettujen hetkien aikana TUNTEA sitä sydämen hypähtelyä ja muussa elämässä saan voimaa ja jaksamista niitä hetkiä ajatellessani.

Tiedän tekeväni väärin, mutta tällä hetkellä en ole valmis luopumaan.

tätä ketjua sitä varten perustanut, että pääsisin haukkumaan ihmisiä lyttyyn heidän valinnoistaan. Nimenomaan erilaisia kokemuksia ja mielipiteitä asiasta haluankin.

Onko se kitkuttaminen suhteessa, joka ei toimi niin kuitenkaan sen arvoista, vaikka perhe pysyisikin koossa? Ymmärrän kyllä raha tilanne ongelman. Sille, kun ei voi mitään, mutta käytkö töissä? Tukia saisit varmasti?

Oletko kertonut asiasta miehelle, edes vihjailun muodossa? Jos joskus tilanteesee tuleekin selväksi muille niin miten luulet lapsiesi suhtautuvan asiaan?

Ap

mutta ensinnäkään kukaan ei tiedä mitään. En usko että tuleekaan tietämään, sillä tosi varovaisia.

Miehelle olen jonkin verran vihjaillut. Ei halua?? ymmärtää. Kiinnijäämisen riski on aina olemassa, mutta enemmän lapset kärsisivät erosta. Juuri muuttamisen ja asumisten vuoksi. Myös lasten isovanhemmat ovat elämässämme paljon mukana, siihenkin ero vaikuttaisi. Omaatuntoani olen tasoitellut auttelemalla heitä mahdollisuuksieni mukaan ja olemalla vaivaamatta heitä turhilla asioilla.

Käyn työssä, mutta asunnon arvo sellainen etten pysty yksin maksamaan. Pieni paikka, ei saatavilla asuntoa niin, että lapset voisivat jatkaa samassa koulussa. He eivät ole syyllisiä tilanteeseen, joten en mitenkään voi ajatella aiheuttavani heidän elämäänsä niin suuria muutoksia oman onneni takia.

Vierailija
2/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni on huonossa jamassa, en rakasta miestäni. Rakastan lapsiani ja haluan pitää perheen koossa heidän takiaan. Yrittänyt miestä herätellä, että jonkinlaista muutosta tultava. Mies ei halua keskustella asiasta. Hänen mielestään kaikki on hyvin, vaikka jankutan hänelle olevani eri mieltä.

Jos olisin rahallisesti riippumaton ja voisin ostaa asumamme kodin itselleni ja lapsillemme erotessamme, eroaisin heti. Tämä ei tule onnistumaan muutamaan vuoteen ilman lottovoittoa. Siksi tapailen ihastustani satunnaisesti. Hän on myös isä, joka ajattelee samalla tavalla. Mikäli molemmat eroaisimmekin, en haluaisi lyödä hynttyitä yhteen niin kauan kun lapseni ovat pieniä. Minulle riittää, että saan pienien varastettujen hetkien aikana TUNTEA sitä sydämen hypähtelyä ja muussa elämässä saan voimaa ja jaksamista niitä hetkiä ajatellessani.

tätä ketjua sitä varten perustanut, että pääsisin haukkumaan ihmisiä lyttyyn heidän valinnoistaan. Nimenomaan erilaisia kokemuksia ja mielipiteitä asiasta haluankin.

Onko se kitkuttaminen suhteessa, joka ei toimi niin kuitenkaan sen arvoista, vaikka perhe pysyisikin koossa? Ymmärrän kyllä raha tilanne ongelman. Sille, kun ei voi mitään, mutta käytkö töissä? Tukia saisit varmasti?

Oletko kertonut asiasta miehelle, edes vihjailun muodossa? Jos joskus tilanteesee tuleekin selväksi muille niin miten luulet lapsiesi suhtautuvan asiaan?

Ap

mutta ensinnäkään kukaan ei tiedä mitään. En usko että tuleekaan tietämään, sillä tosi varovaisia.

Miehelle olen jonkin verran vihjaillut. Ei halua?? ymmärtää. Kiinnijäämisen riski on aina olemassa, mutta enemmän lapset kärsisivät erosta. Juuri muuttamisen ja asumisten vuoksi. Myös lasten isovanhemmat ovat elämässämme paljon mukana, siihenkin ero vaikuttaisi. Omaatuntoani olen tasoitellut auttelemalla heitä mahdollisuuksieni mukaan ja olemalla vaivaamatta heitä turhilla asioilla.

Käyn työssä, mutta asunnon arvo sellainen etten pysty yksin maksamaan. Pieni paikka, ei saatavilla asuntoa niin, että lapset voisivat jatkaa samassa koulussa. He eivät ole syyllisiä tilanteeseen, joten en mitenkään voi ajatella aiheuttavani heidän elämäänsä niin suuria muutoksia oman onneni takia.

Juuri tällaista hainkin, ymmärrystä muiden teoille. Rehellisesti sanottuna, en vo ymmärtää tilannetta, koska minulla ei kokemusta ole asiasta. Mutta en lisäksi lähde tuomitsemaan, juuri tämän takia, kun sain selityksen ja tilanne ei todellakaan ole helppo.

Ymmärrän sen kyllä hyvin, että et halua aiheuttaa suuria muutoksia lapsiesi elämään, mikä on sinänsä järkevää. Aikuisten suhteet ovat kuitenkin monimutkaisia lapsien ymmärrettäväksi. Oletteko kokeilleet miehenne kanssa parisuhdeterapiaa? Suostuuko edes lähtemään sellaiseen?

Omalla näkökannalla en voi hyväksyä pettämistä missään muodossa, mutta sinulle toivotan kuitenkin tsemppiä ja jaksamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat hipihiljaa siitä kotona odottavasta puolisosta ja ovat tarkoituksellisesti viittaamatta mihinkään perheeseensä tai parisuhteeseensa liittyvään - ellei sitten suoraan kysytä. Ja jos olen kiinnostunut vain seksistä, en kysele liikoja.

Työapaikkasuhteet taas alkavat monesti niin, että kaikki tietävät että ihminen on varattu/perheellinen, mutta siinä työpaikan sisäisessä yhteisössä se perhe/parisuhde ei näy mitenkään. Ja jos on kollegoista kyse, on monesti niin paljon muuta yhteistä, että se muu elämä unohtuu.

Ja ei ne ihmisten valinnat todellakaan mihinkään pohdintaan ja harkintaan perustu ainakaan noissa seksiasioissa.

Itse nain miehiä jos siltä tuntuu, ajattelen, että mies itse päättää mitä tekee, jos sattuu varattu olemaan. En hae tällä hetkellä parisuhdetta, koska omasta erostani ei ole vielä tarpeeksi aikaa. Mutta seksihalut ovat olemassa ilman parisuhdettakin :)

Vierailija
4/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tyypit jotka tulevat vokottelemaan/ ovat vokoteltavissa vaikka elävätkin parisuhteessa...

Vaikka elämä on lyhyt niin ei minua kiinnosta pitää hauskaa kolmannen puolen kustannuksella, enkä voisi kuvitellakaan sellaisen suhteen vievän pidemmälle joka alkaa pettämisellä...

Pettävä mies/nainen on säälittävä reppana ja samaa voisi sanoa niistä toisista naisista/miehistä jotka tietoisesti ovat mukana pettämisessä....

Vierailija
5/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä halua parisuhdetta. En luota miehiin ja olen melko tunteeton heitä kohtaan. Tavallaan inhoan ja halveksun miehiä :D

miehet ovat niin ärsyttävän helppoja vietellä että kai se varatun pokaaminen tuntuu haasteellisemmalta ja saan siitä outoa mielihyvää.

Mihinkään vakavampaan suhteeseen en ryhtyisi varatun kanssa. Seksiä ja hellyyttä vain :)

Vierailija
6/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulis kiksejä saavan muustakin elämästä jos ei oma parisuhde rullaa.

Vierailija
7/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuja kiinnostaa.

Kovin huonosti menee vaimon kanssa. Ei ole yhteistä, ollaan kasvettu eroon, ollaan eroamassa, yhdistää vain lapset ja blaablaa...

Sinkkunaisen vikako tuo edellä oleva on?

Vierailija
8/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu ukkosi siellä radalla tekee???

Vierailija
9/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä halua parisuhdetta. En luota miehiin ja olen melko tunteeton heitä kohtaan. Tavallaan inhoan ja halveksun miehiä :D

miehet ovat niin ärsyttävän helppoja vietellä että kai se varatun pokaaminen tuntuu haasteellisemmalta ja saan siitä outoa mielihyvää.

Mihinkään vakavampaan suhteeseen en ryhtyisi varatun kanssa. Seksiä ja hellyyttä vain :)

kuitenkin haluaisit parisuhteen, muttet uskalla etsiä sellaista, kun pelkäät miehen pettävän tms? Kyllä miehet on helppo houkutella seksiin mutta parisuhteeseen ne eivät ryhdy kenen kanssa tahansa että siinä vasta olisikin haastetta.

Vierailija
10/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin noin vuosi sitten. Aika pian sen jälkeen kaverini ilmoitti kiinnostuksesta minua kohtaan. Hän on varattu ja pari lastakin on. Kuin myös minulla. Lapsemme ovat tavanneet, koska olemme kavereita ihastukseni kanssa. Nyt ollaan jo puolisen vuotta tapailtu, eikä loppua näy.

En tiedä aikooko mies erota puolisostaan vai ei. En ole kysellyt, eikä sille ole minulle merkitystä. Jos eroaa, niin joudun miettimään suhdettamme uudestaan. En kaipaa nyt, kuin satunnaisia tapaamisia ja viestejä.

Vierailija
11/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin noin vuosi sitten. Aika pian sen jälkeen kaverini ilmoitti kiinnostuksesta minua kohtaan. Hän on varattu ja pari lastakin on. Kuin myös minulla. Lapsemme ovat tavanneet, koska olemme kavereita ihastukseni kanssa. Nyt ollaan jo puolisen vuotta tapailtu, eikä loppua näy.

En tiedä aikooko mies erota puolisostaan vai ei. En ole kysellyt, eikä sille ole minulle merkitystä. Jos eroaa, niin joudun miettimään suhdettamme uudestaan. En kaipaa nyt, kuin satunnaisia tapaamisia ja viestejä.

Vierailija
12/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että miehet panevat mitä tahansa :D mutta parisuhdetta en vain halua. En pystyisi luottamaan enkä halua kiintyä keneenkään. enkä olisi itsekään uskollinen.

Vierailija
13/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö treffeillä sinkkumiesten kanssa jos pyytävät? Katseletko ylipäänsä ympärillesi?

Vierailija
14/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi