Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin läpi 100 miesten nettideitti-ilmoitusta

Vierailija
02.06.2012 |

Ikähaarukka 30-40 vuotta. Muina kriteereinä vähintään AMK-tasoinen koulutus ja suomalainen syntyperä. Lähes JOKAISESSA miehet laittoivat naisen ruumiinrakenteen ihanteeksi hoikka, urheilullinen tai pienikokoinen. Muutamassa oli myös normaali. Kahdessa sadasta pyöreä tai ylipainoinen!

Miten tällä palstalla läskit kehtaa väittää, että miehet haluavat heitä??! Ja sitten ihmetellään kun mies pettää vaikka peilistä katsoo 10-30 kg ylipainoa omaava läski. Toi on suurinta itsensä pettämistä!! Oikeasti kukaan äijäei oikeasti mitään laardipersettä halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minua yleensä hämää: miesten ylimääräinen paino on heidän mielestään lihasta ja naisten läskiä.

Vierailija
2/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut niin suurin osa 20-28v miehistä laittaa ihannenaisen painoksi mitä vaan sinne 100kg saakka.

Yrität vaan trollata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse laittaisin deitti-ilmoituksen, laittaisin varmaan kriteeiksi tuon vähontään AMK koulutuksen, 175cm pituuden, urheilullisen jne. Mutta se ei tarkoita, ettenkö oikeasti voisi ihastua muunlaiseen mieheen.

Olen ollut ihastunut 167cm pitkään mieheen, ammattikoulun käyneeseen, epäurheilulliseen mieheen jne.

Loppujan lopuksi moni muu asia on yllä mainittuja tärkeämpiä. Urheilullinen adonis, jolla tyhjä pää, häviää 10-0 rennolle, hauskalle ja älykkäälle tapille ;)

Vierailija
4/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itse olen 167cm, hoikka ja urheilullinen.

Vierailija
5/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetteli aina kun kundit puheissaan ihastelevat hoikkia naisia ja parjaavat pulskempia, että miksi ne kaikki kuitenkin ryhtyy seurustelemaan hieman pullukoiden kanssa.

Vierailija
6/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kukaan äijäei oikeasti mitään laardipersettä halua.

omenalihavan vatsakkaan, kenties roikkurintaisen, jolla lattapeppu ja tikkureidet.

Vierailija
7/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut niin suurin osa 20-28v miehistä laittaa ihannenaisen painoksi mitä vaan sinne 100kg saakka.

Yrität vaan trollata.

Joo, menkää katsomaan niitä ilmoja oikeesti, niin huomaatte että ap puhuu paskaa.

Provo mikä provo...

Vierailija
8/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hoikka tyttökaveri ihmetteli aina kun kundit puheissaan ihastelevat hoikkia naisia ja parjaavat pulskempia, että miksi ne kaikki kuitenkin ryhtyy seurustelemaan hieman pullukoiden kanssa.

Vierailija
9/9 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi tää asia merkitsee sulle näin paljon? Miksi oot nähnyt vaivaa ja käynyt 100 miesten deitti-ilmoitusta?