Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tigin shampoot, onko hintansa arvoisia?

Vierailija
02.06.2012 |

Nyt oli jättipakkaukset Sokoksessa edullisesti. En ole vähään aikaan käyttänyt, kyllästyin niiden makeaan tuoksuun. Kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että tigi tuotteita joita käytän saa edullisesti Kärkkäiseltä, Wihoselta ja Ystäväni on ostanut Minimanista. Hinnat paljon edullisempia kuin partureissa.

Vierailija
2/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli vain 28,90€. Tosi edullinen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo & Conditioner Duo 2 x 750ml

http://www.feelunique.com/p/TIGI-Bed-Head-Colour-Combat-Colour-Goddess-…, €32.44 FREE Delivery

Vierailija
5/42 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli Lahdessa myynnissä. Ne tuotteet on tulossa markkinoille. Argan -öljyä sisältäviä tuotteita. Hollannissa ja Tanskassa myös myynnissä kampaamoissa. Nyt Kärkkäisellä!! suosittelen että kannattaa kokeilla hiuslakkaa, Argan öljyä sekä hiuspuuteria. Hiuspuuteria on paljon parempaa kuin osiksen dust it puuteri.

Vierailija
6/42 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jättipakkaukset Sokoksessa edullisesti. En ole vähään aikaan käyttänyt, kyllästyin niiden makeaan tuoksuun. Kokemuksia?

Hei, kunhan valitset oikean shampoon ja muut hoitotuotteet, niin Tigi on aivan mahtava juttu. Pakkauksen tuoteseloste on juuri sitä mitä luvataan ja makea tuoksuhan häviää hiuksista. Vannoutunut Tigin käyttäjä.

Vierailija
7/42 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi moni tykkää siitä.

Mulla kans voimakas luonnonkihara ja olen vasta ajatellut Tigin kiharashamppoon ostamista. Ei ollut hyvä?

Vierailija
8/42 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt nyt n. 5 vuotta sitä tigin pinkki superstar tms. sarjan, siitä on joku ns. volyymishampoo+hoitoaine (juurikin se pinkki pankkaus). en vaihtaisi enää mihinkään. se tekee hiukset vähän karkeammiksi jotenkin jolloin ne pysyvät kuohkeampina eikä valu päätä pitkin kun on liukas hiustyyppi.

Vierailija
9/42 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet frendit käyttää. Hiuksiin ovat saaneet kiiltoa ja eivät hilseile. Tietenkin kyllä kananmunatkin maksavat joten ei mikään ilmainen sekään.

Vierailija
10/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että jos se ällämakea tuoksu ei haittaa, niin... :)

Vierailija
11/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelen, paljonko Sokoksella maksoi se tuplapakkaus (shampoo + hoitoaine)? Oulussa Kärkkäinen myy halvimmalla, 28 euroa/tuplapakkaus!

Muita Tigin tuotteeita oon tilannu netistä, Beauty Baysta (paljon halvempaa kuin Suomessa).

Vierailija
12/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi moni tykkää siitä.

Vierailija
13/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kunto on täysin perintötekijöistä kiinni. Etenkin hormoonit vaikuttavat. Se mitä shampilla saadaan aikaan on niiiiiin mikronaalisen minimaalista hienosäätöä että sillä ei ole mitäääään merkitystä. Miksi kannatte rahanne markkinahuijarien taskuihin.

Vierailija
14/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kunto on täysin perintötekijöistä kiinni. Etenkin hormoonit vaikuttavat. Se mitä shampilla saadaan aikaan on niiiiiin mikronaalisen minimaalista hienosäätöä että sillä ei ole mitäääään merkitystä. Miksi kannatte rahanne markkinahuijarien taskuihin.

toimii kyllä minun kohdallani, kalliimmilla shampoilla hiuksista tulee kiiltävämmät ja huolitellummat. On kyllä yksi ihan ok marketshampookin minulle. Nää on näitä asioita. Itselläni on rasvoittuva hiuspohja, joten joo, hormoonit vaikuttavat mutta ei se sitä tarkoita, että olisi pakko pestä jollain halvimmalla marketshampoolla ja antaa vain hiusten olla lättänänä päätä pitkin.:)

Vierailija
15/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sitä värjättyjen hiusten shamppoo&hoitoaine pakkausta.

-ap-

Vierailija
16/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii kyllä minun kohdallani, kalliimmilla shampoilla hiuksista tulee kiiltävämmät ja huolitellummat. On kyllä yksi ihan ok marketshampookin minulle. Nää on näitä asioita. Itselläni on rasvoittuva hiuspohja, joten joo, hormoonit vaikuttavat mutta ei se sitä tarkoita, että olisi pakko pestä jollain halvimmalla marketshampoolla ja antaa vain hiusten olla lättänänä päätä pitkin.:)

Mitä tuotteita käytät? Itselläni myös rasvoittuva pää.

Vierailija
17/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muotoilutuotteet kylläkin. Paras shampoosarja ikinä on Aussie! Eikä ole edes hinnalla pilattu. Hiukseni ovat hennot ja pörröiset ja niitä on paljon. Tämän sarjan ansiosta uskallan pitää niitä auki =)

Vierailija
18/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotteita käytät? Itselläni myös rasvoittuva pää.

ja edullisempaa four reasonsin kosteuttavaa. Ei noi kyllä ole erityisesti rasvoittuville hiuksille. BC on minusta hyvää, mutta vaihtelen sen vuoksi muihinkin shampoisiin, koska hiukset tuntuu "kyllästyvän" jos pesee aina samalla. Hiukset pitää pestä joka toinen päivä.

Jos taas on ihan normaali hiuspohja niin varmaan hiukset saa puhtaaksi melkein millä vaan shampoolla.:)

Aloitusta ajatellen en kyllä tiedä Tigin tuotteista.

Vierailija
19/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en hirveää eroa huomaa muihin, halvempiin, käyttämiini, ehkä värinkesto ollut hieman parempi..

tuoksuvat voimakkaasti kinuskitoffeelle, varsinkin shampoo.

Ajattelin sitä värjättyjen hiusten shamppoo&hoitoaine pakkausta.

-ap-

Vierailija
20/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muotoilutuotteet kylläkin. Paras shampoosarja ikinä on Aussie! Eikä ole edes hinnalla pilattu. Hiukseni ovat hennot ja pörröiset ja niitä on paljon. Tämän sarjan ansiosta uskallan pitää niitä auki =)

Minäkin rakastan Aussie-sarjaa! Minulla on luonnostaan tosi lättänät hiukset jotka aina menee päätä pitkin. Aussien Volume-sampoo ja hoitoaine heti auttoi. Ärsyttää vaan kun Jenkeistä sain nämä sampoot kahdella dollarilla, kun sama taas maksaa Suomessa jotain 13 €.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi